۰
plusresetminus
سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس:

کسانی که در پی فراموشی فتنه سال 88 و تبرئه مسببان آن هستند، به کشور و انقلاب خیانت می کنند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۶
سید حسین ذوالانوار گفت: از قوه محترم قضائیه نیز در همین راستا، تقاضامندیم جهت صیانت از جمهوریت نظام و آرامش کشور، با عواملی که درصدد حمایت از فتنه گران هستند مطابق قانون برخورد صورت گیرد.
به گزارش "حافظ نیوز" سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز با اشاره به فتنه سال 88 گفت: گرچه قریب شش سال از حوادث تلخ و فتنه عظیم سال 88 می گذرد اما تبعات اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی آن همچنان در سطح جامعه قابل مشاهده و ملموس است و کسانی که در پی فراموشی فتنه سال 88 و تبرئه مسببان آن هستند، به کشور و انقلاب خیانت می کنند.
وی در ادامه با اشاره به برخی جریانات سیاسی و رسانه ای که طی چند روز گذشته در پی تطهیر برخی سران فتنه و انعکاس تصویر و یا اخبار آنها هستند گفت: مسلما اگر رافت و گذشت نظام اسلامی نبود، این قبیل افراد باید در دادگاه صالحه محاکمه می شدند و اگر بر اساس عدالت با این افراد برخورد می شد، وضعیت آنها به مراتب نسبت به امروز بدتر بود.
ذوالانوار همچنین تصریح کرد: کلیه کسانی که طی روزهای اخیر، با انتشار عکس و یا پوشش خبری سران فتنه سعی می کنند این افراد را مجددا نزد عموم مردم موجه و مقبول جلوه دهند، باید بدانند افکار عمومی و ملت ایران مسببان فتنه عظیم 88 را فراموش نکرده و اگر این عده، راه ناصواب خود را ادامه دهند با برخورد افکار عمومی مواجه خواهند شد.
نماینده مردم شیراز در ادامه با اشاره به وضعیت کشور طی سالهای اخیر گفت: طبق اعلام رسمی سران غرب و آمریکا، فتنه 88 یکی از عوامل اصلی تشدید تحریمها و دشمنی ها علیه ایران بوده است و در واقع، این فتنه زمینه جری تر شدن دشمن نسبت به نظام اسلامی را فراهم آورد. وی در ادامه گفت: خیانت فتنه گران در سال 88، یک فرصت بزرگ و تاریخی را تبدیل به یک تهدید همه جانبه علیه ایران اسلامی کرد بنابراین، به عنوان یکی از نمایندگان ملت ایران لازم می دانم به جریاناتی که در پی بازتولید و احیای فتنه گران هستند شدیدا هشدار دهم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در انتها خاطرنشان کرد: از قوه محترم قضائیه نیز در همین راستا، تقاضامندیم جهت صیانت از جمهوریت نظام و آرامش کشور، با عواملی که درصدد حمایت از فتنه گران هستند مطابق قانون برخورد صورت گیرد.
کد مطلب : ۱۲۳۳۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما