۰
plusresetminus
سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس:

حذف مجازات اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر، موجب بدنامی مجلس نهم در تاریخ می شود/ این طرح دارای اغراض سیاسی است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶
سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در حالی که کمتر از چندماه به پایان عمر مجلس نهم باقیمانده، عده ای با طرح کردن این مبحث در پی بدنام کردن این مجلس هستند.
به گزارش "حافظ نیوز" سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با ابراز تعجب و شگفتی از مطرح شدن طرح حذف مجازات اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر گفت: متاسفانه در حالی که کمتر از چندماه به پایان عمر مجلس نهم باقیمانده، عده ای با طرح کردن این مبحث در پی بدنام کردن این مجلس هستند.
وی در ادامه گفت: موافقان این طرح عنوان می دارند که مجازات اعدام، عامل بازدارنده مناسبی برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر نبوده، و با وجود این قانون، قاچاق مواد افیونی همچنان ادامه دارد.
نماینده مردم شیراز در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که دوستانی که این مسئله را مطرح و امضا کرده اند، باید به این پرسش پاسخ دهند که آیا برداشته شدن این مجازات برای قاچاقچیان مواد مخدر، آیا به نوعی چراغ سبز نشان دادن به این قبیل افراد و گروه های مافیایی نیست و آیا منجر به جری تر شدن و افزایش فعالیت آنها نخواهد شد؟
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به رشد فزاینده مصرف مواد مخدر در بین جوانان گفت: هر گرم ماده مخدر که به کشور وارد و توزیع می شود، معادل از دست رفتن یک جوان و بلکه یک خانواده است و متاسفانه، مواد مخدر صنعتی اثرات اعتیاد آور بسیار بیشتری نسبت به مواد مخدر سنتی دارند به نحوی که افراد با یک بار مصرف آن، به اثرات طولانی مدت مخرب آن مبتلا خواهند شد.
ذوالانوار همچنین گفت: اگر برای ایجاد بازدارندگی بیشتر و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر، در همین مدت زمان اندک باقی مانده از عمر مجلس نهم نیز طرح مناسبی در مجلس ارائه شود قطعا با حمایت قاطع و فوری نمایندگان همراه خواهد شد.
نماینده مردم شیراز در انتها خاطرنشان کرد: به نظر می رسد این طرح، دارای اهداف و اغراض سیاسی باشد که در صورت جدی تر شدن این مسئله، آن را با مردم شریف کشورمان و رسانه ها در میان خواهیم گذاشت.
کد مطلب : ۱۲۳۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
محمد كشكولي
feedback
Iran, Islamic Republic of
من فاميل درجه يك محمدي كشكولي هستم .ولي بدونيد كه كشكولي به قوم بزرگ و قابل احترام ترك فارس خيانت كرده و همه ي تركها اين دوره از انتخابات محمدي كشكولي رو تحريم و همه از وي بريدن و اگر شركت كنه ٤ هزار راي هم نمياره .چون با راي امثال من رفت بالا و با تحريم أمثال من مياد پايين .٧ اسفند حرف من ثابت خواهد شد .يا علي