۰
plusresetminus

تخلفات انتخاباتی در لامرد رصد می شود

تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۶
فرماندار لامرد گفت: ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در دادگستری‌های شهرستان‌های لامرد و مهر فعال شده است و تخلفات کاندیداها و طرفداران آنان را پیگیری می‌کند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از لامرد، عبدالرضا منصوری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت‌نام از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از امروز تا پایان روز جمعه هفته جاری ثبت‌نام از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه لامرد و مهر در فرمانداری لامرد انجام می‌شود.
وی افزود: تمام مدارک ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی از مراجع ذی‌صلاح استعلام می‌شود و به‌حتم باید مدارک داوطلبان کامل باشد.
فرماندار لامرد خاطرنشان کرد: باید شرایط به‌گونه‌ای باشد که تمام افرادی که این توانمندی را در خود می‌بینند و می‌توانند در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی به مردم خدمت کنند در انتخابات حضور یابند چراکه هراندازه تعداد کاندیداها بیشتر باشد به‌یقین شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات خواهیم بود.
منصوری اضافه کرد: داوطلبان تا زمانی که آغاز تبلیغات انتخاباتی اعلام نشده است از تبلیغات زودهنگام جلوگیری کنند و در همین زمینه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در دادگستری‌های شهرستان‌های لامرد و مهر فعال است و تخلفات کاندیداها و طرفداران آنان را پیگیری می‌کند و برحسب تخلف صورت گرفته برخورد قانونی انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش بسیار مهم و کلیدی در تشویق و ترغیب حضور مردم در انتخابات دارند و باید نشاط و شور را در جامعه ایجاد کنند و انتظار ما این است که تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای در شهرستان لامرد برای آماده کردن بسترهای لازم برگزاری انتخابات باشکوه در حوزه انتخابیه لامرد و مهر به‌کار گرفته شود.
فرماندار حوزه انتخابیه لامرد و مهر بیان داشت: همراهی روسای ادارات و نهادهای دولتی با داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ممنوع است و هیچ مسئولی اجازه ندارند از امکانات دولتی برای کاندیدای انتخاباتی استفاده کند.
منصوری اضافه کرد: آنچه مورد تأکید است برگزاری انتخابات قانونی است و کسانی که به هر شکلی برای مردم در انتخابات ایجاد بی‌اعتمادی می‌کنند مواظب رفتارشان باشند.
وی ادامه داد: هم اجرا و هم نظارت در انتخابات بر اساس قانون است و جای هیچ‌گونه شبهه‌ای را نمی‌گذارد و هر داوطلبی که از شورای نگهبان تاییده گرفت برای برگزارکنندگان و ناظران انتخابات هیچ تفاوتی ندارد و ایجاد فضای تخریب و اتهام کمکی به آرای مردم نمی‌کند.
کد مطلب : ۱۲۴۰۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما