۰
plusresetminus

بیش از 640 کیلوگرم مواد مخدر در استان فارس کشف شد

تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
فرمانده انتظامی فارس از کشف 641 کیلو و 550 گرم مواد مخدر، دستگیری 9 قاچاقچی و توقیف هشت خودرو در فارس خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از شیراز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران انتظامی فسا هنگام گشت‌زنی در اطراف این این شهرستان به یک خودرو پژو 405 مشکوک شدند و زمانی که قصد متوقف کردن آن را داشتند، راننده بدون توجه به دستور ایست مأموران اقدام به فرار کرد.
وی اظهار کرد: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف، ‌راننده آن دستگیر و در بازرسی از آن 347 کیلوگرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی فارس افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی با یک خودرو نیسان در قالب و پوشش حمل ماهی از استان‌های جنوبی، اقدام به حمل و انتقال مواد مخدر به استان فارس می‌کند.
گودرزی ادامه داد: مأموران خودرو این فرد را در جاده سروستان به سمت شیراز توقیف و در بازرسی از آن 97 کیلو و 500 گرم تریاک و 10 کیلوگرم حشیش کشف و این قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: این مأموران در عملیات دیگری یک خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از متوقف کردن خودرو در ورودی شهرستان شیراز، از آن 50 کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در شهرستان نی‌ریز نیز مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک خودرو پژو 405، 28 کیلوگرم تریاک و 64 کیلو و 700 گرم حشیش کشف و در این مورد یک خودرو پراید و یک خودروی وانت پیکان که قصد بارگیری از خودرو پژو را داشتند، توقیف و چهار قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
گودرزی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان گراش نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان، از یک خودرو پراید 21 کیلو و 850 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
وی افزود: در شهرستان داراب نیز مأموران در ایستگاه بازرسی قلاتوبه به یک موتورسیکلت مظنون شدند و پس از متوقف کردن این وسیله نقلیه،‌ در بازرسی از آن 11 کیلو و 900 گرم حشیش را کشف کردند.
فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در عملیات دیگری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان از یک خودرو کامیون کاویان که در قالب و پوشش حمل الوار ساختمانی از استان هرمزگان اقدام به انتقال مواد مخدر به فارس می‌کرد، 4 کیلو و 100 گرم حشیش کشف و راننده را دستگیر کردند.
وی گفت: در شهرستان لارستان نیز مأموران در پاسگاه هرمود عباس به یک خودرو پراید مظنون شدند و آن را متوقف و در بازرسی از این خودرو شش کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.
کد مطلب : ۱۲۴۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما