انتقاد ذوالانوار از سهم ناچیز فارس از اعتبارات ملی؛

برای افزایش سهم فارس در بودجه کشور، باید میان نمایندگان استان و مدیران ارشد اجرایی هم‌افزایی صورت گیرد

28 آذر 1394 ساعت 16:28

نماینده مردم شیراز گفت: متاسفانه به دلایل مختلف، هم اکنون تعامل و همدلی میان نمایندگان استان و مسئولان ارشد اجرایی در سطح مطلوبی قرار ندارد و ضرر این امر نیز متوجه استان فارس شده است.


به گزارش "حافظ نیوز"، سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با اشاره به سهم اندک استان فارس از اعتبارات ملی گفت: متاسفانه طی چند سال گذشته، بودجه ای که برای استان پهناور فارس در اعتبارات سالیانه در نظر گرفته شده، با ظرفیت ها، گستردگی و موقعیت مهم این استان سنخیت نداشته و متاسفانه در بودجه سال 95 نیز سهم اعتبارات فارس چندان مناسب نیست و منجر به تحول در زمینه های مختلف عمرانی، صنعتی و کشاورزی در سطح استان نخواهد شد.
 

وی در ادامه تصریح کرد: در سالهای میانی دهه 80، بر اساس همدلی و هم افزایی که میان مدیران ارشد اجرایی و نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی پدید آمد، اتفاقات مبارکی برای استان فارس در بحث بودجه و اعتبارات عمرانی رخ داد به نحوی که بسیاری از طرح های ملی که به بودجه های کلان نیاز داشتند، در فارس تعریف و به اجرا درآمدند.
 
نماینده مردم شیراز همچنین خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز اگر بخواهیم اعتبارات استان فارس، در بودجه کشور آنچنان که شایسته است لحاظ شود باید یک هم افزایی و کار گروهی مشترک میان مجمع نمایندگان و مدیریت ارشد استان فارس در حوزه های گوناگون صورت پذیرد.
 
ذوالانوار در ادامه با انتقاد از نحوه تعامل میان نمایندگان فارس و مدیران ارشد اجرایی استان گفت: متاسفانه به دلایل مختلف، هم اکنون تعامل و همدلی میان نمایندگان استان و مسئولان ارشد اجرایی در سطح مطلوبی قرار ندارد و ضرر این امر نیز متوجه استان فارس شده است.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی در انتها افزود: انتظار داریم مدیران محترم دولت در استان فارس، ماه های باقیمانده از عمر مجلس نهم را مغتنم بشمارند و و در همین مدت زمان باقیمانده نیز با تعامل و کار گروهی مشترک با نمایندگان استان، برای ایجاد احکامی در قالب برنامه ششم توسعه که براساس آنها سهم بیشتری از اعتبارات ملی به استان فارس اختصاص یابد تلاش کنند.

http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png


کد مطلب: 12410

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/12410/افزایش-سهم-فارس-بودجه-کشور-باید-میان-نمایندگان-استان-مدیران-ارشد-اجرایی-هم-افزایی-صورت-گیرد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir