۰
plusresetminus

800 کیلوگرم آرد بین ایتام و نیازمندان روستاهای بخش مرکزی لارستان توزیع شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
فرمانده حوزه مقاومت شهید عفیفه لارستان از توزیع 800 کیلوگرم آرد بین نیازمندان و ایتام روستاهای محروم بخش مرکزی لارستان خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، علی طیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان با اشاره به اینکه بسیج به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای دولتی و مردمی موجود در کشور از ظرفیت‌های بسیاری برای حضور در عرصه‌های مختلف برخوردار است، گفت: بسیج نه‌ تنها جغرافیای کشور را در تمام نقاط شهری و روستایی زیرپوشش قرار داده، بلکه از تنوع مأموریت و تعدد و گستردگی رده‌های وابسته در اقشار و صفوف مختلف و در موضوعات گوناگون برخوردار است.
وی سپاه و بسیج را سازمانی چندمنظوره دانست و افزود: حضور در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی نیز یکی از موضوعاتی است که از همان ابتدا در دستور کار بسیج قرار داشته است و در مقطع کنونی نیز در ردیف مهم‌ترین مأموریت‌های بسیج قرار دارد.
این مسئول با بیان اینکه محرومیت‌زدایی یکی از شعارهای اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی در یک نگاه کلی به معنی فقرزدایی، غنی کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و همچنین کمک در راستای توسعه‌یافتگی همه‌جانبه مناطق محروم است.
طیبی با اشاره به اینکه در راستای تحقق محرومیت‌زدایی اقدامات مختلفی در زمره فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، معیشتی و اقتصادی در روستاهای محروم بخش مرکزی لارستان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تمام دغدغه مسئولان باید خدمت به محرومان و رفع کمبودها و مشکلات آنان باشد.
وی ادامه داد: در آخرین اقدام بسیجیان حوزه مقاومت سردار شهید عفیفه لارستان، 800 کیلوگرم آرد و مقدار بسیاری گوشت با ارزش 12 میلیون ریال بین نیازمندان و ایتام روستاهای محروم بیخویه، مهرآباد، سایبان، دولت‌آباد و درز توزیع شده است.
این مسئول با برشمردن برخی از محرومیت‌های مناطق روستایی بخش مرکزی لارستان خطاب به خیران و مسئولان گفت: امید می‌رود با نگاه عمیق‌تر به مشکلات مردم این مناطق و سوق دادن بودجه‌ها و امکانات به این سمت، کمبودها و نیازها را جبران کرد.
کد مطلب : ۱۲۴۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما