۰
plusresetminus

یکی دیگر از نمایندگان مردم شیراز نیز برای انتخابات مجلس نام نویسی کرد/ سید حسین ذوالانوار: هیچ شخص یا جریان سیاسی حق ندارد امام راحل را به نفع خود مصادره کند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۲
ذوالانوار ضمن ثبت نام در انتخابات مجلس گفت: آنچه که ما از امام راحل آموخته ایم چیزی جز ساده زیستی نبوده و کسانی که امروز، به برکت انقلاب اسلامی برای خود کاخها بنا کرده اند و در عین حال، دم از خمینی کبیر نیز می زنند، در حال فریب و نیرنگ مردم هستند.
به گزارش "حافظ نیوز" سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با حضور در ستاد مرکزی انتخابات مستقر در وزارت کشور، برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شیراز ثبت نام کرد.

ذوالانوار: هیچ شخص یا جریان سیاسی حق ندارد امام راحل را به نفع خود مصادره کند
وی همچنین در گفتگو با برخی خبرنگاران با اشاره به مشی و رویکردهای امام راحل گفت: امام خمینی نمونه بارز و کاملی از شخصیتی است که مال، جان و آبرویش را وقف اسلام و انقلاب اسلامی کرده و در این راه، هیچ حق و حقوق ویژه ای برای خود و فرزندان و نزدیکانش قائل نبوده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: آنچه که ما از امام راحل به عنوان رهبر مستضعفان، آزادی خواهان و استقلال طلبان جهان آموخته ایم چیزی جز ساده زیستی، مردم داری و حق خواهی نبوده است و کسانی که امروز، به برکت انقلاب اسلامی برای خود کاخها بنا کرده اند و به زندگی اشرافی روی آورده اند و در عین حال، دم از خمینی کبیر نیز می زنند، در حال فریب و نیرنگ مردم هستند.
ذوالانوار همچنین تصریح کرد: همانگونه که نواده بزرگوار امام راحل نیز بیان نموده است، میزان قرابت اشخاص و افراد به امام خمینی، تنها بر اساس اعمال و رفتار آنها سنجیده می شود و صرف انتصاب فامیلی، برای هیچ شخص و یا جریانی به تنهایی فضیلت محسوب نمی شود.
وی در ادامه با اشاره به بلوغ سیاسی به وجود آمده در میان آحاد ملت نیز گفت: ملت ما پس از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، بارها مردم سالاری دینی را در عرصه های مختلف تجربه کرده و حال، به نظر می رسد بلوغ سیاسی ملت ایران به حدی رسیده که خاندان سالاری و انتصاب افراد به شخصیتهای تاریخی، به تنهایی برای جلب اقبال عمومی نمی تواند راهگشا و موثر باشد و مردم ما، بیش از هر چیز به منش، رفتار و رویکردهای هر شخص نگاه کرده و آن را ملاک عمل قرار می دهند.
نماینده مردم شیراز در انتها افزود: امام خمینی به عنوان بنیانگزار انقلاب اسلامی، متعلق به همه مسلمانان و آزادگان جهان است و هیچ شخص و یا جریانی حق ندارد این شخصیت بی بدیل تاریخ را به نفع خود مصادره به مطلوب کند.
کد مطلب : ۱۲۴۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
علیرضا
feedback
Iran, Islamic Republic of
درووووووود بر مهندس سید حسین ذوالانوار
محمد ع
feedback
Iran, Islamic Republic of
حاج عليمراد جعفري جانباز جنگ و برادر دو سردار شهيد و نماينده دوره ي هفتم مجلس شوراي اسلامي در روز پنجم براي انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ثبت نام كرد .جعفري از حمايت كثيري از مردم برخوردار است و طبق امار راي بالايي دارد
جوان شيرازي
feedback
Iran, Islamic Republic of
پاينده باشي سيد عزيز