۰
plusresetminus

کمک خودجوش 40 میلیون ریالی جوانان لارستانی به ایتام

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴
مدیر کمیته امداد امام خمینی لارستان از اهداء 40 میلیون ریال به ایتام از طرف جمعی از جوانان این شهرستان در شب ولادت رسول مکرم اسلام (ص) خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از لارستان، هوشنگ دلاور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعی از جوانان و هنرمندان لارستان در یک اقدام خودجوش با برآورده کردن آرزوهای جمعی از کودکان یتیم، هدایایی به ارزش بیش از 40 میلیون ریال را اهدا کردند.
وی با بیان اینکه در ویژه‌برنامه‌ای با حضور حجت‌الاسلام‌ سید حسن آیت‌اللهی فرزند برومند حضرت آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی (ره) امام‌جمعه فقید لارستان، جمعی از جوانان و هنرمندان و خانواده‌های ایتام در سالن نمازخانه کمیته امداد این شهرستان برگزار شد، عده‌ای از جوانان لارستانی با اهدای هدایایی بخشی از آرزوهای ایتام را برآورده کردند.
مدیر کمیته امداد لارستان افزود: در ماه مبارک رمضان این جوانان برنامه‌ای را با عنوان شبی با فرشته‌ها برگزار کردند و ضمن دعوت از ایتام و خانواده آن‌ها به ضیافت افطار، آرزوهای ایتام را شناسایی و پس از فراهم‌سازی این آرزوها، در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) آن را تقدیم آنان کردند.
دلاور با اشاره به هدایای اهداشده به ایتام، تصریح کرد: هشت گوشی تلفن همراه، دوچرخه، گوشواره طلا، چادر، توپ، اسکوتر، 20 کارت هدیه 500 و 100 هزار ریالی و ... از جمله این هدایا بود.
وی اضافه کرد: کمیته امداد لارستان حمایت از 690 یتیم زیر 18 سال را بر عهده دارد که علاوه‌بر مساعدت‌های امداد از کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان ایتام نیز برخوردار هستند.
کد مطلب : ۱۲۵۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما