۰
plusresetminus
بسیج دانشجویی فسا:

ملت ایران خباثت های فتنه گران را فراموش نمی کنند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۹
بسیج دانشجویی دانشگاه های فسا اعلام کرد: ملت شریف ایران، اساتید دلسوز و دانشجویان مسلمان این مرز و بوم هرگز جنایات و خباثت‌های این فتنه‌گران در حق اسلام و انقلاب را فراموش نخواهند کرد.
به گزارش حافظ نیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فسا  به مناسبت سالروز یوم الله 9 دی بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:
به نام خدا
 فتنه‌ی ۸۸ تنها آن چیزی نبود که توی خیابان به وسیله‌ی تعدادی آدم دیده شد؛ این یک چیز ریشه‌داری بود، یک بیماری عمیقی درست کرده بودند، اهدافی داشتند، زمینه‌ها و مقدمات فراوانی برایش چیده شده بود، کارهای بزرگی شده بود و هدفهای بسیار خطرناکی دنبال این کار بود، که با این برخوردهای گوناگون سیاسی و امنیتی و اینها حل نمیشد؛ یک حرکت عظیم مردمی لازم داشت؛ که این حرکت، حرکت ۹ دی بود؛ آمدند بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچیدند. لذا حادثه‌ی ۹ دی یک حادثه‌ی ماندنی در تاریخ ماست. این حادثه، حادثه‌ی کوچکی نیست. این حادثه، شبیه حوادث اول انقلاب است. این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته شود.                              (مقام معظم رهبری)
تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران، حوادث و وقایع بیشماری را پشت سر گذاشته است، از توطئه تجزیه‌طلبان تا کودتای نظامی، حمله طبس، جنگ تحمیلی، براندازی منافقین و بنی صدر و کمونیست‌ها، ترور مردم بی‌گناه و انفجار نخست وزیری و غیره؛ اما جمهوری اسلامی ایران با قامتی استوار و با پیوند ناگسستنی امت و رهبری به حیات پر فروغ خود ادامه داده است. همه نقش آفرینان این وقایع با تجمیع تجربه‌ها، اندوخته‌ها و توانمندی‌های داخلی و خارجی خود در متن یک برنامه برانداز مشترک قرار گرفته و فتنه‌ای به بزرگی و پیچیدگی فتنه‌های تاریخ همانند: حکمیّت، جمل و نهروان را رقم زدند.
 با ظهور انقلاب اسلامی در بهمن 57 و بر هم زدن تعادل قدرت های شرق وغرب،مستکبرین عالم تمام توان خود را صرف فروپاشی جموری اسلامی کردند؛از جنگ و کودتا گرفته تا فتنه و تحریم و...اما نه تنها در هیچ عرصه ای موفقیتی کسب نکردند بلکه با حضور گسترده و همیشگی مردم در تمام برهه های انقلاب بازنده همیشگی این بازی مزدوران عالم بوده اند.
یکی از نقشه های شوم دشمنان نظام،ایجاد شکاف بین آحاد مردم همیشه در صحنه ایران بود که با طراحی اتاق فکرهایشان در راس آن ها امریکا و انگلیس، از فضای هیجانی بعد از انتخابات استفاده کرده و آن را به یک التهاب و چالش برای کشور تبدیل کردند تا ازا این طریق به اهداف شوم خود که نشانه گرفتن اصل نظام بود برسند.
افرادی هم که در داخل کشور با زبانشان صریحا اسلام و شعارهای جمهوری اسلامی را نفی می کردد و با عملشان جمهوریت و قانون را زیر سوال بردند و خواصی که با سکوت شان و یا حتی همراهی شان با این جریان به کمک دشمنان نظام شتافتند و باعث شدند که حضور 85 درصدی مردم در انتخابات که می توانست باعث تثبیت پایه های اقتدار نظام شود نادیده گرفته شود.
اکنون که بیش از شش سال از خاطرات تلخ فتنه 88 می گذرد و نظام اسلامی حداکثر رافت را در برخورد با فتنه گران انجام داده،متاسفانه شاهد بازگشت ونفوذ برخی از این عناصر به عرصه تصمیم گیری های نظام بدون توجه به گناه نابخشودنی آن ها هستیم و دانشگاه یکی از فضاهایی ست که این ورشکستگان سیاسی که حیات سیاسی خود را در ارتباط با فتنه از دست داده اند به دنبال پیاده کردن خیالات خام خود هستند.
ملت شریف ایران، اساتید دلسوز و دانشجویان مسلمان این مرز و بوم هرگز جنایات و خباثت‌های این فتنه‌گران در حق اسلام و انقلاب را فراموش نخواهند کرد. امروز کسانی که از این گونه اقدامات حمایت می‌نمودند چهره کریه خود را در پوشش‌های دیگری پنهان نموده‌اند و مطمئنا درصورت پیدا نمودن فرصت مجدد لحظه‌ای از فتنه‌انگیزی دیگری علیه ملت ایران دریغ نخواهند کرد.
در پایان ما دانشجویان بسیجی اعلام می‌داریم که به عهد خود با امام راحل(ره)، شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و ولی فقیه زمان پایبند بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد ذره‌ای در مسیر اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی، امام (ره) و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی در دانشگاه خللی ایجاد گردد.
کد مطلب : ۱۲۵۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما