دانشجویان بسیجی فراشبند:

آرزو های فتنه گران را زیر پا له می کنیم

9 دی 1394 ساعت 14:09

دانشجویان بسیجی فراشبند اعلام کردند: آمال و آرزو های فتنه گران را زیر پا له می کنیم.


به گزارش حافظ نیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه های فراشبند به مناسبت سالروز یوم الله 9 دی بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:
بسمه تعالی
سلام و درود خدا بر شهدای این مرز و بوم و امام شهدا که رسالت خود را به اتمام رساندند و امروز وظیفه حفظ دستاوردهای انقلاب به عهده ی ما گذاشته شد.
سلام و درود بر خدا بر امام زمان و نائب بر حقش که ناخدای این کشتی در دریایی پرتلاطم فتنه است.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در طول 37 سال رویش و بالندگی خود، دستاوردهای زیادی داشته و توانسته است در تحولات منطقه ای و بین المللی به شدت تاثیرگذار باشد و در این مدت همیشه آسیب ها و تهدیداتی متوجه این انقلاب بوده ولی فتنه 88، از حیث ماهیت، عمق، شیوه، و حتی بازیگران و آثار و پیامدهای آن بسیار خطرناکتراز دیگر توطئه ها بوده است.
چراکه ما هنوز وقایع تلخ آن روزها، توهین ها به آرمان ها و مقدسات مردم و زیرپا گذاشتن ارزش های این انقلاب که بابت آن خون های زیادی داده ایم را فراموش نکرده ایم.
اما آوردگاه نهم دی ماه که بازتولید حماسه امام حسین در عاشورای 61 هجری است و نشان از حضور و بصیرت به هنگام ملت، هدایت امام امت، ظهور ایمان الهی و عشق مردم به اهل بیت بوده، آرامش را به این مردم و به این کشور برگرداند.
اما فتنه ها در راه است. ما می دانیم دشمن در تلاش است تا اندیشه و سیره سیاسی امام راحل را تحریف نماید، ما می دانیم عده ای می خواهند چهره استکبار را بزک کنند تا روحیه استکبار ستیزی را از ما بگیرند، ما می دانیم عده ای تضعیف جایگاه ولایت فقیه و نفوذ در مجلس خبرگان را در ذهن خود می پرورانند، ما نقشه ی شبه افکنان علیه شورای نگهبان و وابستگان به جریان استکبار را خوب می دانیم لذا ما دانشجویان بسیجی بسیج دانشجویی فراشبند مانند برخی خواص بی بصیرت سکوت نمی کنیم بلکه آمال و آرزو های فتنه گران را زیر پا له می کنیم.
ما مانند اینها عمل نمی کنیم و بر عهده خود با ولایت می ایستیم و ایستادگی بر اصول و ارزش های اسلام و انقلاب را فریاد می زنیم و از یاد نمی بریم که تنها راه بیرون آمدن پیروزمندانه از گرد و غبار فتنه، پناه بردن به درگاه خداوند و دامان ولایت است.


کد مطلب: 12554

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/12554/آرزو-های-فتنه-گران-زیر-پا-له-می-کنیم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir