۰
plusresetminus

اختصاص وام بلاعوض به مددجویان فاقد مسکن لارستان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۷
مدیر کمیته امداد لارستان از پرداخت کمک بلاعوض به مددجویان فاقد مسکن این شهرستان خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از لارستان، هوشنگ دلاور صبح امروز در جلسه با بخشدار، دهیاران و تمام شوراهای اسلامی بخش مرکزی لارستان در مورد بررسی و رسیدگی به مشکلات مسکن مددجویان بحث و گفت‌وگو کرد.
در این جلسه مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه امروزه اهمیت مسکن در زندگی خانواده‌ها و سهم آن در سبد هزینه‌های خانوار به‌ویژه قشر کم‌درآمد و مددجویان بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد هزینه مسکن در سبد هزینه خانوار به حدود 30 درصد می‌رسد که این سهم برای گروه‌های کم‌درآمد تا حدود 40 درصد افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در قالب طرح نهضت مسکن‌سازی به دنبال استفاده از تمام ظرفیت‌های این شهرستان برای نیل به این هدف و تحقق این امر مهم است، افزود: چشم امید مددجویانی که فاقد سرپناه امن و مطمئنی هستند به کمک‌های مادی و معنوی مسئولان، شوراهای شهر و روستا، بنگاه‌های خیریه و خیران و مردم نیک‌اندیش دوخته شده است.
مدیر کمیته امداد لارستان خطاب به مسئولین حاضر در جلسه گفت: برای ساخت مسکن شهری بین 15 تا 20 میلیون تومان و مسکن روستایی 10 میلیون تومان وام بلاعوض از طرف این نهاد به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه نهضت مسکن‌سازی حدود یک ماه بوده که در کمیته امداد لارستان کلید خورده است، اضافه کرد: در صورت مشارکت شهرداران، شوراها، خیران محلی و خویشاوندان مددجو، ساخت مسکن محرومان امکان‌پذیر است.
کد مطلب : ۱۲۶۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما