۰
plusresetminus

تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی جهرم

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱
در بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از شهرک صنعتی جهرم بر تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی تأکید شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از جهرم، علی صداقت‌پور صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی جهرم و جلسه با صنعتگران مستقر در این شهرک صنعتی اظهار داشت: توسعه کیفی در شهرک‌های صنعتی استان فارس مهم‌ترین اولویت در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی است.
وی با اشاره به اهمیت شهرک‌های صنعتی برای جذب سرمایه‌گذار، استقرار واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار گفت: در عین‌ حال محدودیت‌های بودجه‌ای امسال توجه ویژه‌ای به توسعه کیفی در شهرک صنعتی جهرم شده است.
این مسئول با اشاره بر لزوم ایجاد جاده دسترسی در شهرک صنعتی جهرم بیان کرد: مشکل تملک زمین برای اجرای این طرح در حال برطرف شدن است و امید داریم با رفع موانع، عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با اشاره به لزوم ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب در این شهرک صنعتی اضافه کرد: برای اجرای این طرح نیز پیمانکار انتخاب و کار تجهیز کارگاه نیز انجام‌ شده و امیدواریم این طرح تا پایان خردادماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.
صداقت‌پور همچنین بر تأمین پایدار آب برای واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی تأکید کرد و گفت: در این زمینه مخزن آب یک‌هزار مترمکعبی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله ساخت‌وساز‌ است و در صورت موافقت شرکت آبفای شهری آماده خرید انشعاب آب برای مصارف این شهرک هستیم.
وی همچنین با اشاره به اجرای خط 20 کیلوولت برق شهرک صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خواستار اتصال این خط اختصاصی توسط اداره برق جهرم شد.
به گزارش فارس، در شهرک صنعتی جهرم با 40 هکتار مساحت، تاکنون 16 واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی دو هزار و 200 نفر در مرحله فعالیت و پنج واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز‌ است.
کد مطلب : ۱۲۶۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما