۰
plusresetminus

خون آیت‌الله نمر حکومت طاغوتی آل‌سعود را متزلزل می‌کند

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۷
امام‌ جمعه موقت لامرد گفت: خون شهید آیت‌الله نمر ارکان حکومت طاغوتی آل‌سعود را متزلزل خواهد کرد و روزی شاهد ایجاد یک حکومت عدل در بلاد حجاز خواهیم بود.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از لامرد، حجت‌الاسلام محمدامین غفاری ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با سفارش رعایت تقوی اللهی به نمازگزاران اظهار داشت: یکی از شاخص‌های تقوا این است که تلاش کنیم عیب‌پوش باشیم و عیب‌جو نباشیم.
خطیب موقت جمعه لامرد افزود: عیب‌پوشی به این معنا است که به‌عنوان یک آینه صادق و در تنهایی یک فرد قرار بگیریم و برادرانه به آن تذکر دهیم.
وی با اشاره به شهادت مظلومانه شیخ نمر توسط آل سعود گفت: شخصیتی مانند شیخ نمر این شهید مجاهد امربه‌معروف و نهی از منکر که خواسته آن رفع تبعیض بود آل سعود وی را مظلومانه به شهادت می‌رساند.
غفاری ادامه داد: نفرت و مرگ بر آل‌سعود باد که بیداری و تفکر را با سر بریدن جواب می‌دهد و هیچ‌گاه این روش جواب نداده است، بلکه با خون شهید آیت‌الله نمر درخت اسلام تنومندتر خواهد شد.
امام‌ جمعه موقت لامرد خاطرنشان کرد: مگر می‌شود در یک جامعه‌ای فساد و تباهی باشد اما عالم دین چیزی نگوید و خون شهید آیت‌الله نمر ارکان حکومت طاغوتی آل سعود را متزلزل خواهد کرد و روزی شاهد ایجاد یک حکومت عدل در بلاد حجاز خواهیم بود.
وی با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور به‌ویژه در مورد حق‌الناس در انتخابات، تصریح کرد: این هشداری است که نسبت به‌ حق تمام اشخاص باید دقت شود و هنوز انتخابات در اول راه است و بررسی صلاحیت داوطلبان توسط هیئت اجرایی موردبررسی قرارگرفته و زمان تبلیغ نیست و تبلیغات چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی دارای ضوابط خاص خودش است.
غفاری متذکر شد: در فضای حقیقی تمام جلسات رصد می‌شود و موردبررسی قرار می‌گیرد اما در فضای مجازی آحاد مردم دقت داشته باشند که سابقه و شخصیت خود را با ارسال پیام‌هایی که دارای صحت درستی نیست معامله نکنند.
وی بیان داشت: از نمازگزاران و آحاد مردم می‌خواهم نسبت به این موضوع توجه و دقت لازم داشته باشند چراکه بسیاری از این پیام‌ها در فضای مجازی دروغ و نشر اکاذیب است.
امام‌جمعه موقت لامرد در ادامه سخنان خود اذعان داشت: در مقابل رأی خود بسیار مسئولانه نگاه کنیم.
وی به موضوع لزوم احترام همیشگی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توسط مسئولان اشاره کرد و متذکر شد: اگر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خواسته قانونی دارند باید مسئولان اجابت و اگر خواسته غیرقانونی باشد نیز راهنمایی و ارشاد کنند و حق هیچ‌گونه توهین وجود ندارد و این تذکرات کلی و جامع نسبت به تمام مسئولان است.
غفاری به وقوع سیل دو ماه گذشته در لامرد نیز اشاره کرد و ادامه داد: وقوع بارندگی و چهره سرسبز زمستان و بهار برای مردم بسیار فرح‌انگیز است اما گاهی رحمت اللهی به ما درس می‌آموزد و وقوع سیل دو ماه گذشته نیز در لامرد موجب خسارت فراوان به معابر، منازل و مغازه‌ها شد که باید با دید علمی به این موضوع نگاه کنیم.
امام‌ جمعه موقت لامرد اضافه کرد: در وقوع این سیل در شهر و شهرستان لامرد تلاش‌های بسیاری از سوی دستگاه‌های امدادی و ستاد مدیریت بحران صورت گرفت که قابل‌تقدیر است.
غفاری اضافه کرد: در برخی نقاط ناکارآمدی وجود داشت که باید در جلسات فنی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و وجود چاله‌ها در خیابان‌ها به مردم آسیب می‌زند که اگر نمی‌خواهیم در حوزه شهر و روستا کاری انجام دهیم به مردم بگوییم تا خود انجام دهند.
کد مطلب : ۱۲۷۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما