۰
plusresetminus

نامه استاندار فارس برای ممانعت از تشییع شهدا دردناک و تاسف‌آور بود/شهدا به تمام مردم ایران تعلق دارند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۲
امام‌جمعه اقلید گفت: جای تأسف و تأثر است که نخستین مقام سیاسی و اجرایی استان فارس سخنی نابه‌جا در زمینه عدم برگزاری آیین تشییع پیکر پاک شهدا بیان کند.
به گزارش حافظ نیوز، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به ارزش وجودی، استقلال و عزتی که شهدا به‌نظام، انقلاب، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران هدیه کردند بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره آنان تأکید کرد.
وی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهید کمتر از شهادت نیست و بابیان اینکه مردم و مسئولان باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تبیین ارزش‌های والای دفاع مقدس به نسل جوان بکوشند اظهار داشت: جای تأسف و تأثر است که مقام نخست سیاسی و اجرایی استان فارس سخنی نابه‌جا در زمینه عدم برگزاری آیین تشییع پیکر پاک شهدا بیان کند.
طالبی بابیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری، استاندار یک دولت در استان محسوب می‌شود تصریح کرد: بیان اینکه آیین تشییع پیکر پاک شهدا به بهانه بهره‌برداری انتخاباتی و یا بومی و هم‌استانی نبودن و امکان عدم استقبال مردم برگزار نشود حاکی و ناشی از عدم شناخت جایگاه شهداست که شنیدن آن از زبان نخستین شخص سیاسی این استان قابل‌قبول نیست.
امام‌جمعه اقلید خاطرنشان کرد: شهدا به تمام مردم ایران تعلق دارند و برای حفظ جان و ناموس هر ایرانی جنگیدند.
طالبی در پایان سخنان خود عنوان داشت: بیان چنین نظری در منطق عقل و شرع جایگاهی ندارد و بسیار دردناک است که این سخن را استاندار یک استان بدون مشورت و دقت منتشر کند.
کد مطلب : ۱۲۷۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
مهدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
آیا وزارت کشور که معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران را به دلیل قصور در ماجرای سفارت عربستان برکنار کرد شهامت برکناری استانداری که به شهدا و مردم همیشه در صحنه انقلابی توهین نمود را دارد ؟