۰
plusresetminus

تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲
دبیر اجرایی نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا دهم بهمن‌ماه خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از لارستان، سیدهادی عبدالرحیم‌زاده صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه نخستین جشنواره مطبوعات فارس به میزبانی شهرستان لارستان در حال برگزاری است، گفت: این جشنواره با هدف آموزش اصول استاندارد و ارتقای سطح دانش اهالی مطبوعات، اخلاق‌مداری و تبیین جایگاه فارس به‌ عنوان پیشگام عرصه مطبوعات در تاریخ معاصر ایران در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای فراخوان تاکنون 80 اثر به دبیرخانه ارسال شده است، افزود: بیشتر این آثار از شهرهای شمال، مرکز و شرق استان پهناور فارس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس تصریح کرد: بنا به تماس‌های مکرر و درخواست مدیران اصحاب رسانه مهلت ارسال آثار تا 10 بهمن‌ماه تمدید شده است.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه قالب حرفه‌ای، ویژه و پیشنهادی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: خبر و مصاحبه، طراحی و صفحه‌آرایی، تیتر، سرمقاله، یادداشت، عکس و گزارش از موضوعات تعیین‌شده برای بخش نخست است.
عبدالرحیم‌زاده موضوعات تولیدات تحلیلی مندرج در مطبوعات محلی و استانی با محوریت شعار سال دولت و مردم، همدلی و هم‌زبانی را مربوط به بخش دوم جشنواره عنوان کرد و افزود: موضوعات دفاع مقدس، فرهنگ عمومی، حقوق شهروندی، محیط‌ زیست، میراث فرهنگی و بحران آب برای ‌بخش سوم این جشنواره مشخص‌ شده است.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره مطبوعات استان فارس از همکاری و همیاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر لار، معاونت اداره‌کل و مدیریت آموزش‌ و پرورش لارستان، دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه آموزشی مرصاد در برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.
وی در پایان از علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره خواست: برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.larestanfarhang.ir یا به نشانی لار، میدان قبله، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، دبیرخانه دائمی جشنواره مطبوعات استان فارس مراجعه و یا با شماره تلفن 52248026 تماس بگیرند.
کد مطلب : ۱۲۷۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما