۰
plusresetminus

پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان رستم

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۹
رئیس کمیته امداد رستم گفت: در 9 ماه گذشته 2 میلیارد و 255 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.
به گزارش حافظ نیوز، فضل‌الله قیومی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رستم اظهار داشت: در راستای خدمت به محرومان و فراهم کردن زمینه اشتغال آنان در 9 ماه گذشته سال جاری 2 میلیارد و 255 میلیون ریال در قالب وام کارگشایی به مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است‌.
مدیر کمیته امداد درستم افزود: این وام‌ها به 175 خانواده در راستای حل مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج، مسکن، تحصیلی و آموزشی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: این تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه بدون سود و کارمزد در قالب رفع گرفتاری زندگی افراد زیرپوشش، درمانی، ازدواج و تحصیلی بوده است.
قیومی‌پور خاطرنشان کرد: پرداخت این وام‌ها توسط کمیته امداد تأثیر بسیاری در حل مشکلات اقتصادی خانواده‌های زیرپوشش دارد.
مدیر کمیته امداد شهرستان رستم تصریح کرد: پرداخت کمک‌های موردی ویژه نیز یکی دیگر از سرفصل‌های خدماتی این نهاد در حمایت از خانواده‌های نیازمند است که باعث حل مشکلات فوری آن‌ها می‌شود.
وی بابیان اینکه این هزینه‌ها از منابع تخصیص اعتبارات دولتی و بازپرداخت اقساط است، افزود: این خدمات و مبالغ تا پایان سال از رشد چشمگیری برخوردار خواهد بود.
مدیر کمیته‌ امداد رستم اظهار کرد:‌ خدمات حمایتی کمیته امداد این شهرستان با هدف رفع مشکلات و موانع موجود در زندگی خانواده‌های زیرپوشش و افراد نیازمند مستحق ارائه می‌شود تا در این زمینه با مشکلات بسیار مواجه نشوند.
کد مطلب : ۱۲۷۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما