۰
plusresetminus

غرب در برجام عهدشکنی کند، حق خود را با اقتدار می‌گیریم

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
خطیب جمعه جهرم گفت: اگر غرب در برجام عهدشکنی کند ایران حق خود را با اقتدار از آن‌ها خواهد گرفت.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از جهرم، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: شهر دارالمؤمنین جهرم با تقدیم یک‌هزار و 200 شهید در جنگ تحمیلی امروز میزبان 30 شهید گمنام است که منتظر قدوم آن‌ها هستیم و هیچ‌گاه مردم ایران آرمان‌ها و راه شهدای خود را گم نمی‌کنند.
وی با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات و سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: باید حواسمان باشد به حجتی که امام زمان برای ما تعیین کرده و به شاخص‌هایی که رهبری به‌عنوان حجت امام زمان برای انتخاب اصلح اعلام می‌کند توجه ویژه‌ای داشته باشیم چراکه فردای قیامت از این مورد از ما سئوال می‌شود.
دژکام در مورد بازداشت تفنگداران آمریکایی در خلیج‌فارس نیز بیان داشت: اینکه پس از 60 سال دشمنی مردم ایران با آمریکا، برخی در داخل دل به آمریکایی‌هایی خوش کرده‌اند جالب نیست و جهان دید که چگونه نیروی دریایی سپاه تفنگداران آمریکایی را که تنها چند دقیقه وارد آب‌های ما شدند دستگیر کرد و تا دولت آمریکا عذرخواهی نکرد آن‌ها را رها نکردند و این چیزی جز اقتدار ایران در منطقه نیست.
امام‌جمعه جهرم افزود: امروز باید به‌جایی برسیم که کسی جرات شاخ و شانه کشیدن برای ایران و ایرانی را نداشته باشد.
دژکام در مورد نزدیک شدن به اجرای برجام اظهار داشت: هرچند ما به غرب و آمریکا به گفته مقام معظم رهبری دل‌خوش نکرده‌ایم و امیدی نداریم اما برجام را امتحانی برای آن‌ها می‌دانیم تا ببینیم، حق ما را خواهند داد یا نه که اگر حق ما را ندهند به‌زور از آن‌ها می‌گیریم.
به گزارش فارس امروز همچنین با حضور گسترده مردم و مسئولان جهرم پیکر 30 شهید والامقام جاویدالاثر در این شهر تشییع شد.
فرماندار جهرم در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام شهدا به ما حرکت حول محور ولایت‌فقیه و تبعیت از رهبری است.
علیرضا صحراییان گفت: استقلال، آرامش و آسایش امروز ما مرهون دلاوری‌های شهدا بوده و چنانچه ایران اسلامی به‌عنوان یک جزیره امن مطرح شده به برکت شهدا و جان‌فشانی آن‌ها است.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: امروز نیز بار دیگر مردم ولایت‌مدار دارالمؤمنین جهرم بصیرت علوی خود را نشان دادند و با این حضور چشمگیر به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی این پیام را مخابره کردند که مردم ایران اسلامی تا آخر ایستاده‌اند چراکه یک باور دینی است.
صحراییان در ادامه به تشریح برنامه‌های کاروان شاهدان بصیر در جهرم پرداخت و گفت: غبارروبی و گل‌باران قبور شهدای شهر جهرم توسط کاروان شاهدان بصیر برنامه‌ای است که از ساعت 15 روز جمعه با همراهی 500 موتورسوار بسیجی انجام و پس‌ از آن پیکر شهدا با حضور در صحن امامزاده حسین (ع) و قرائت دعای توسل بدرقه شد.
وی اضافه کرد: برگزاری مراسم شبی با شهدا با حضور کاروان شاهدان بصیر در بخش‌های مرکزی و کردیان، پایان‌بخش برنامه‌های استقبال و تشییع مردم شهرستان جهرم از شهدای گمنام است که از ساعت 16:30 تا 20:30 برگزار می‌شود.
کد مطلب : ۱۲۸۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما