مدیر کمیته امداد قیروکارزین خبر داد

ایجاد 95 فرصت شغلی در قیروکارزین توسط کمیته امداد

26 دی 1394 ساعت 12:37

مدیر کمیته امداد قیروکارزین از ایجاد 95 فرصت شغلی در این شهرستان بااعتباری بالغ‌بر 12 میلیارد ریال برای مددجویان زیرپوشش خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از قیروکارزین، محمد مریدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح‌های خودکفایی و خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، با اتخاذ سیاست‌های مؤثر و کارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد.
وی بابیان این‌که ارمغان این امر تأمین عزت و کرامت خانواده‌ها و نیل به استقلال اقتصادی است ادامه داد: به همین منظور در راستای توانمندسازی و ایجاد زمینه اشتغال بین خانواده‌های زیرپوشش در 10 ماه گذشته از سال جاری موفق به ایجاد 95 فرصت شغلی برای خانوارهای زیرپوشش با اعتباری بالغ‌بر 12 میلیارد و 775 میلیون ریال از محل اعتبارات امدادی و تسهیلات بانکی در سطح شهرستان شده‌ایم.
مریدزاده با تقدیر از بانک‌های عامل همکار در سطح این شهرستان افزود: کمیته امداد همکاری‌های لازم در مورد پرداخت تسهیلات و دریافت اقساط معوقات طرح‌های اشتغال این نهاد را با بانک‌های عامل شهرستان دارد.
مدیر کمیته امداد قیروکارزین اضافه کرد: در حال حاضر اقساط معوق طرح‌های اشتغال‌زایی امداد این شهرستان به کمترین میزان خود رسیده است.
این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی برای افراد زیرپوشش سبب کاهش وابستگی آنان به مراکز حمایتی شده و افراد خودکفا می‌شوند تصریح کرد: کمیته امداد ازجمله نهادهایی بود که به‌منظور حمایت از اقشار کم‌درآمد توسط حضرت امام (ره) تأسیس و در طول این سه دهه تلاش‌های گسترده‌ای برای رفع محرومیت از جامعه انجام داده است.


کد مطلب: 12819

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/12819/ایجاد-95-فرصت-شغلی-قیروکارزین-توسط-کمیته-امداد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir