۰
plusresetminus
امام جمعه استهبان:

ایجاد موانع اشتغال‌ توسط مسئولان استهبان

تاریخ انتشارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۸
امام جمعه استهبان مسئولان محلی را عامل ایجاد بیشترین مانع برای اشتغال‌زایی در این شهرستان دانست.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از استهبان، حجت‌الاسلام مصطفی خاوری در خطبه‌های نماز‌ جمعه امروز این شهر با قدردانی از مردم شهیدپرور استهبان به‌خاطر حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای اظهار داشت: خبرنگارانی که از مرکز این استان آمده بودند به من گفتند جمعیت و استقبال مردم استهبان نسبت به سایر شهرستان‌ها بی‌نظیر بوده است.
وی گفت: همگی مدیون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا هستیم و تا آخرین لحظه عمر افتخار می‌کنیم که از آنها مهمان‌نوازی کرده و به استقبال شهیدان برویم.
خاوری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: دیروز یکی از افرادی که رد صلاحیت شده بود به سراغ بنده آمد و گفت می‌خواهم مال و پولی که برای انتخابات قرار داده بودم صرف نیازمندان و فقرا کنم.
وی اضافه کرد: در عین‌ حالی که به او گفتم شما اعتراض و صبر کنید شاید تایید شوید اما آن نامزد انتخاباتی دوست داشت که به نیازمندان کمک کند که بسیار پسندیده است.
امام‌ جمعه استهبان در ادامه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و نامه ایشان در پاسخ به رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: نامه مقام معظم رهبری بسیار مدبرانه و دلسوزانه بود و اینکه ما برای مسائل هسته‌ای شهید داده‌ایم و این‌گونه نبوده که آمریکا به ما لطف کرده باشد و این موفقیت مرهون رشادت‌ها و تحقیقات علمی جوانان این مرزوبوم است و تحریم فقط با اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و تولید حل می‌شود.
وی افزود: نباید فریب آمریکای جنایتکار را بخوریم و از خدعه و نیرنگ دشمن غافل شویم.
خطیب جمعه استهبان اضافه کرد: در زمینه اشتغال‌زایی مسئولان شهرستان استهبان بیشترین موانع را درست می‌کنند و سپس مدیران استانی نیز همین رویه را ادامه می‌دهند که این چه وضعیتی است تا یک فرد و جوان می‌خواهد کاری را تولید کند همین ادارات استهبان مانع بزرگی بر سر راه او می‌شوند.
خاوری در پایان گفت: اگر لازم باشد در خطبه‌های بعد نام اداراتی که برای اشتغال به‌ویژه در زمینه فرآوری انجیر مانع‌تراشی کرده‌اند را خواهم برد.
کد مطلب : ۱۲۹۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما