۰
plusresetminus

336 کیلوگرم تریاک در فارس کشف شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۴
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از کشف 336 کیلو و 280 گرم تریاک طی پنج عملیات جداگانه در این استان خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از شیراز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ محمدجعفر تولایی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر از بندرعباس به سمت شهرستان لارستان مطلع و برای دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: مأموران با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان، خودرو آن‌ها که یک وانت پیکان بود و به‌وسیله یک پژو 405 اسکورت می‌شد را شناسایی، هر دو خودرو را در یکی از جاده‌های فرعی لارستان متوقف و در بازرسی از وانت پیکان 180 کیلوگرم تریاک کشف و در این مورد دو قاچاقچی را دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اضافه کرد: این مأموران در عملیات دیگری هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون باری بنز و یک خودرو پژو که از مسیر بندرعباس به سمت شیراز در حرکت بودند مشکوک شدند و در بازرسی از کامیون 98 کیلوگرم و از پژو 15 کیلوگرم تریاک کشف و در این مورد سه قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.
تولایی اظهار کرد: در شهرستان کوار نیز مأموران یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی،‌ او را دستگیر و در بازرسی از خودرو پژو 405 وی 34 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
وی گفت: در عملیات دیگری مأموران انتظامی داراب در جاده‌های فرعی این شهرستان، از راکب یک موتورسیکلت 9 کیلو و 280 گرم تریاک کشف و این قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.
کد مطلب : ۱۲۹۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما