۰
plusresetminus

احداث نخستین آدینه‌مهد در مصلای نماز جمعه قیروکارزین

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
رئیس اداره بهزیستی قیروکارزین از احداث نخستین آدینه‌مهد در مصلای نماز جمعه این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، بهمن طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: احداث آدینه‌مهد برای نخستین بار در مصلای نماز جمعه این شهرستان بر اساس تفاهم‌نامه مشترکی که به امضای امام‌جمعه قیروکارزین و بهزیستی این شهرستان رسیده صورت می‌گیرد.
وی افزود: در جلسه‌ای که به همین منظور در دفتر امام‌جمعه این شهر صورت گرفت مقرر شد تا با تأمین اعتبار موردنیاز نخستین آدینه‌مهد قیروکارزین در مصلای نماز جمعه این شهر به‌زودی احداث شود.
طالبی گفت: با این اقدام والدین پیش از آغاز مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه با تحویل کودکان خود به آدینه‌مهد با خیال آسوده به انجام این فریضه اللهی و دشمن‌شکن می‌پردازند.
رئیس اداره بهزیستی قیروکارزین بیان داشت: با همکاری و تعامل‌ اداره بهزیستی و ستادهای برگزاری نماز جمعه می‌توان در این راستا شرایط بسیار خوبی برای آرامش خاطر نمازگزاران حاضر در نماز جمعه فراهم کرد. 
این مقام مسئول در پایان بابیان این‌که در دیدار با امام‌جمعه شهرستان وی نیز ضمن خرسندی از این موضوع احداث آدینه‌مهد را گامی مؤثری در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این فریضه اللهی دانست تصریح کرد: امید است پس از امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم هرچه زودتر با افتتاح آدینه مهد در مصلای نماز جمعه شاهد کارکردهای دینی، تربیتی و اجتماعی آن باشیم.
کد مطلب : ۱۲۹۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما