۰
plusresetminus

درآمد طرح اکرام ایتام و محسنین در قیروکارزین 71 درصد افزایش داشت

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵
مدیر کمیته امداد قیروکارزین از افزایش و رشد 71 درصدی درآمد طرح اکرام ایتام و محسنین در این شهرستان خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، محمد مریدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: درآمد واحد اکرام ایتام و محسنین این مدیریت در 10 ماه گذشته از سال جاری 71 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد را نشان می‌دهد.
وی با مقایسه تعداد حامیان در 10 ‌ماهه سال گذشته با امسال اضافه کرد: در 10‌ ماهه سال گذشته یک‌هزار حامی سرپرستی ایتام را به‌عنوان فرزند معنوی خود به عهده داشتند و در مدت مشابه امسال با تلاش همکاران طرح اکرام ایتام و محسنین این شهرستان تعداد حامیان به یک‌هزار و 500 نفر رسیده است.
مدیر کمیته امداد قیروکارزین ادامه داد: حامیان ماهانه 291 میلیون و 100 هزار ریال از طریق سیستم بانکی به‌حساب ایتام زیر چتر حمایت واریز می‌کنند.
مریدزاده با بیان این‌که هر حامی به‌طور میانگین حمایت سه فرزند معنوی را به عهده دارد، افزود: این موضوع تأثیر به‌سزایی در وضعیت اقتصادی و معیشتی ایتام ایجاد کرده است و از ابتدای سال تاکنون نیز با تلاش‌های انجام‌شده این طرح مورد استقبال خیران قرار گرفته و شاهد افزایش 71 درصدی درآمد طرح اکرام نسبت به سال گذشته در شهرستان قیروکارزین هستیم.
وی در پایان با اشاره به این‌که حامیان خیر در 10 ‌ماهه گذشته بیش از 2 میلیارد و 911 میلیون ریال به‌صورت نقدی به ایتام و نیازمندان زیرپوشش این نهاد کمک کرده‌اند، تصریح کرد: درآمد نقدی طرح اکرام ایتام در 10 ‌ماهه سال 93، یک‌میلیارد و 699 میلیون ریال بوده است.
کد مطلب : ۱۲۹۳۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما