۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

نامزدهای انتخابات به جای تخریب و تهمت زدن به یکدیگر، به اثبات توانمندی های خود بپردازند/ مراقب باشیم کشور پس از برجام، به دروازه ورود کالاهای مصرفی تبدیل نشود

تاریخ انتشارجمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۶
آیت الله ایمانی گفت: ملت اگر با هوشیاری و عزم قوی پای صندوق رای بیاید و با حضور حداکثری خود صندق های رای را پر رنگ سازد، آنگاه سربلند خواهد بود.
آیت الله ایمانی
آیت الله ایمانی
به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سومین حرم اهل بیت(ع) با اشاره به ورود امام راحل و حوادثی که در دهه فجر انقلاب اسلامی رخ داد گفت: وقتی ملتی برای خدا قیام کرد خدای متعال هم با تمام امکانات، آن ملت را تایید می کند و آن مردم را به سمت و سوی اهدافی که دارند هدایت می نماید و کمک می رساند.
وی در ادامه تصریح کرد: در چنین شرایطی، طبیعی است که دشمن برای شکستن پایه های دین و ارکان حکومت دینی قدم بردارد و برای آنکه جمهوری اسلامی را ناکام نماید از همه امکانات و ابزارها استفاده کند.
آیت الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات اسفندماه خاطر نشان کرد: ملت اگر با هوشیاری و عزم قوی پای صندوق رای بیاید و با حضور حداکثری خود صندق های رای را پر رنگ سازد، آنگاه سربلند خواهد بود و لذا باید تلاش کرد حضور حداکثری مردم را داشته باشیم.
وی در ادامه گفت: طبیعتا دشمن هم سعی خواهد کرد این حضور را کاهش دهد. یا با تحریم انتخابات، یا با تشویش اذهان عمومی در اینکه آینده انتخابات چه می شود و یا با متهم نمودن مجریان و ناظران انتخابات، کار دشمن این است.
امام جمعه شیراز در ادامه سخنان خود برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را مخاطب قرار داد و افزود: (من همین جا به نامزد های انتخاباتی این سفارش را دارم و آن، اینکه تخریب یکدگر را رها کنند، آبروی یکدیگر را در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی نبرند؛ تهمت زدن و بدگویی کردن کوشش انسان های ناتوان است. وی در ادامه گفت: انسان مثبت های خودش را بگوید، چرا دیگران را بشکنیم؟ چرا در شبکه های اجتماعی عیب و ایراد دیگران را بازگو کنیم؟ رعایت این مسائل ضرور و لازم است.)
نماینده ولی فقیه در استان فارس در انتهای سخنان خود نیز با اشاره به سفرهای خارجی ریاست جمهوری و آمدن برخی هیئت های خارجی به تهران افزود: سفر رئیس جمهور به کشورهای خارجی برای انعقاد قرارداد های زیرساختی و قرارداد هایی که برای امنیت و رفاه و آسایش مردم ما می باشد کار مناسبی است، اما باید مواظب بود کشور دروازه کالاهای مصرفی نشود و فضا برای ورود کالاهای مصرفی به کشور فراهم نگردد.
 
کد مطلب : ۱۲۹۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
نادری
feedback
Romania
باسلام خداوند سایه ولایت فقیه ونمایندگان بابصیرتش رابرسر مامستدام بدارد ودرود بر حضرت آیت الله ایمانی که اینچنین بابصیرت وفرزانه عمل مینماید