۰
plusresetminus

آیت الله ایمانی: تاخیر 25 ساله در بهره برداری از یک پروژه قابل قبول نیست/ کامیاب: ورزشگاه میانرود تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۹
آیت‌الله ایمانی در دیدار با مدیران ورزش و جوانان و مسئولان هیئت‌های ورزشی استان فارس اظهار داشت: ساخت ورزشگاه میان‌رود شیراز به حدی طول کشیده که دیگر روی سخن گفتن با مردم در این زمینه وجود ندارد.
ورزشگاه میانرود
ورزشگاه میانرود
به گزارش "حافظ نیوز" آیت‌الله ایمانی در دیدار با مدیران ورزش و جوانان و مسئولان هیئت‌های ورزشی استان فارس اظهار داشت: ساخت ورزشگاه میان‌رود شیراز به حدی طول کشیده که دیگر روی سخن گفتن با مردم در این زمینه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه نباید غرور مردم و جایگاه شیراز کم‌اهمیت تلقی شود، گفت: 25 سال است که ورزشگاه میان‌رود شیراز کلنگ‌زنی شده و این مسئله و همچنین نداشتن نماینده در عرصه لیگ‌های حرفه‌ای کشور به غرور فارس و مردم فارس برخورده است. آیت‌ا... ایمانی ادامه داد: من می‌دانم مردم چه رنجی می‌کشند که تیم‌هایی مانند برق اکنون در زاویه قرار گرفته‌اند. این موضوع بر عواطف مردم تأثیرگذار بوده است.
وی با تصریح اینکه تمام گرفتاری‌های دولت و مشکلات اعتباری را به‌خوبی می‌داند، خاطرنشان کرد: باید کوشش کنیم که غرور ملت را به‌‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه ملی حفظ کرده و ارتقا بخشیم.
آیت‌ا... ایمانی قهرمانان این استان را پهلوانان عرصه‌های اخلاق و نمونه‌های بارز انسانی و اسلامی برشمرد و گفت: بارها در مورد ورزشگاه میان‌رود صحبت‌ کرده‌ام، اینکه یک پروژه و تکمیل آن 25 سال زمان می‌برد، در شأن فارس و فارسی‌هایی که به‌زعم مقام معظم رهبری، در قله قرار دارند نیست. امام جمعه شیراز ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد تکمیل و استفاده از این پروژه باشیم و توصیه کرد که از توان‌ بخش خصوصی و شهرداری در تکمیل این پروژه استفاده کنند. نماینده ولی‌فقیه در استان فارس، با اشاره به اهمیت بسیار زیاد ورزش بانوان گفت: بانوان علی‌رغم آنکه نیمی از پیکره جامعه را تشکیل می‌دهند، اما با محدودیت‌های زیادی در امر ورزش روبرو هستند و باید فضاهای خاصی برای آنان ایجاد کنیم، فضاهایی پاک، به‌دور از آلودگی و ویژه بانوان که مدیریت آن را نیز زنان بر عهده داشته باشند.

ورزشگاه میانرود تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

کامیاب مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان فارس نیز در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: ورزشگاه میان‌رود یکی از برنامه‌های در دست اجرای این اداره‌کل است که با اجرایی شدن آن شیراز دارای بزرگ‌ترین ورزشگاه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت‌ها 300 پروژه نیمه‌تمام ورزشی روی دست ما است که آن را عیب ندانسته بلکه فرصت می‌دانیم، افزود: در هشت ماهه گذشته 75 هزار مترمربع فضای ورزشی در فارس به بهره‌برداری رسیده و 60 پروژه دیگر در آینده نزدیک نیز افتتاح می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: خانه کشتی بزرگ‌ترین پروژه ملی بعد از گذشت 10 سال با حضور وزیر ورزش و جوانان در دهه مبارک فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
کامیاب تصریح کرد: به دلیل صرفه‌جویی در مصرف آب و این‌که چمن‌ زمین‌های ورزشی در حال خشک شدن است بیش از 30 چمن مصنوعی از محل اعتبارات نفت و گاز با اعتباری افزون‌بر 2.5 میلیارد تومان در 30 شهرستان این استان امسال و دو سال آینده به‌ بهره‌برداری می‌‌رسد.
وی از 9 برابر شدن اعتبارات ورزشی این استان خبر داد و افزود: اعتبارات ورزشی فارس در سال گذشته 150 میلیون تومان بوده که با تلاش‌های انجام‌ شده این رقم به یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان افزایش‌ یافته است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان داشت: اعتبارات ورزشی این استان برای حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد، اشتغال‌زایی و کارهای فرهنگی و دیگر زیرساخت‌ها اختصاص ‌یافته است.
کامیاب تصریح کرد: در حوزه ورزش حرفه‌ای از تیم‌های برق، فجر و تیم بسکتبال پگاه چیزی باقی نمانده است اما برای رسیدن به حضور در مسابقه‌های لیگ برتر کشور از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.
وی بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات این استان ورزش بانوان است و برای برون‌رفت از این معضل باید با ایجاد زیرساخت‌ها و استفاده از امکانات مناسب برای توسعه ورزش این قشر از جامعه موانع برداشته شود تا بتوانند در میدان‌های کشوری و خارجی حضور موفق داشته باشند.
 
 
کد مطلب : ۱۲۹۷۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما