۰
plusresetminus
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر فارس خواستار شد

راه‌اندازی معاونت های ستاد شهرستان ودبیر خانه شورای امربه ‌معروف و نهی‌ازمنکر در ادارات و نهادها

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۴
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان فارس راه‌اندازی معاونت های ستاد شهرستان و دبیر خانه شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر از سوی ادارات و نهادهای شهرستان کازرون را خواستار شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس، سلیمان مهدوی عصر دیروزدر جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی سراسر نور انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: به دلیل عملکرد نامناسب مسئولان تعداد بسیاری از مردم در یک نظرسنجی فریضه واجب و بدون قضای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را امری مستحب اعلام کردند.
وی گفت: بر اساس ابلاغ مصوبه مجلس شورای اسلامی دو شورا در ساختار ستاد امربه‌معروف ونهی از منکر شهرستان دیده شده است که یکی شورای سیاست‌گذاری ستاد در شهرستان‌ها ست به ریاست ائمه جمعه و دیگری شورای معاونان ادارات و نهادها می باشد که باید معاونت های ستاد و شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در ادارات و نهادها راه‌اندازی شود تا مصوبات شورای شهرستان را اجرایی کند.
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر فارس بابیان اینکه در جامعه خلأ تذکر دادن وجود دارد تصریح کرد: بر همگی ما واجب است که چنانچه خطایی را می‌بینیم مخفیانه بدون اینکه کسی متوجه شود به همدیگر تذکر بدهیم.
مهدوی با اشاره به اینکه ستاد امربه‌معروف ونهی از منکر هیچ‌گونه کار سلبی ندارد متذکر شد: همگی ما این‌که گناهکار را دوست بداریم و از گناه نفرت داشته باشیم را باید ملکه ذهن خود کرده و بر همگانی کردن فریضتین تلاش کنیم.
وی گفت: چنانچه گناهکار را دوست نداشته باشیم هیچ‌گاه نمی‌توانیم امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کرده و او را به صراط مستقیم هدایت کنیم.
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان فارس در پایان از مسئولان و مدیران و نخبگان شهرستان کازرون درخواست کرد بر اجرای صحیح و ترویج فرضیه واجب الهی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر همت گمارند و با راه‌اندازی معاونت های ستاد شهرستان کازرون و دبیر خانه های شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ادارات و نهاد ها در به پا داشتن همگانی این فرضیه واجب تلاش کنند
کد مطلب : ۱۲۹۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما