۰
plusresetminus
دکتر جعفر قادری نماینده مردم شیراز:

تنها حمایت از تولید ملی در فضای پسابرجام، می تواند مشکل اشتغال و تورم را رفع می‌کند

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱
جعفر قادری گفت: واردات کالاهای خارجی نه تنها وابستگی ما را به خارج قطع نمی‌کند بلکه روز به روز این وضعیت تشدید می‌شود.
جعفر قادری
جعفر قادری
به گزارش "حافظ نیوز" عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اهمیت استفاده از فضای پسابرجام گفت: واردات کالاهای خارجی ما را ناچار به افزایش صادرات نفت خام می‌کند تنها تقویت تولید داخل است که می‌تواند هم مشکل اشتغال و هم تورم را رفع کند.

دکتر جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای برجام و برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایران گفت: باید بستر ایجاد شده در جهت کمک به تولید داخلی به کار گرفته شود، اگر این بستر در جهت واردات کالاهای خارجی به کار گرفته شود، تولید داخل با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: واردات کالاهای خارجی نه تنها وابستگی ما را به خارج قطع نمی‌کند بلکه روز به روز این وضعیت تشدید می‌شود و نیاز ما به صادرات نفت خام به شکل وسیع‌تر و گسترده‌تری افزایش پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اهمیت استفاده از فضای پسابرجام از سوی دولت، اظهار داشت:‌ این منابع در چه عرصه‌هایی به کار گرفته شود بسیار مهم است و باید مسئولان دقت لازم را در این زمینه داشته باشند.

دکتر قادری در پایان با تأکید بر مهار تورم، خاطرنشان کرد: کنترل تورم، تنها با کار تعزیراتی میسر نیست و تقویت تولید است و تقویت تولید و تنوع در بحث تولید است که می‌تواند مهار تورم را به دنبال داشته باشد و رفع مشکل تولید هم می‌تواند به بحث اشتغال کمک کند و هم کنترل تورم را در پی داشته باشد.

منبع: فارس
 
کد مطلب : ۱۳۰۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما