۰
plusresetminus
دکتر مجید فروردین سخنگوی ائتلاف اصولگرایان فارس:

نامزدهای «ائتلاف اصولگرایان» در شهرستان های اقلید، فیروزآباد، جهرم، سپیدان، فسا، کوار، خرامه و سروستان معرفی شدند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان فارس اسامی هفت نامزد مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های فارس قرارگرفته در لیست این جبهه را اعلام کرد.
ائتلاف فراگیر اصولگرایان
ائتلاف فراگیر اصولگرایان
به گزارش "حافظ نیوز" دکتر فروردین با بیان اینکه اسامی نامزدهای مجلس شورای اسلامی قرار گرفته در لیست این جبهه به‌طور کامل در هفته آینده مشخص خواهد شد اظهار داشت: تا امروز نامزدهای مجلس شورای اسلامی در هفت شهرستان استان فارس تعیین‌ شده از سوی اعضای این جبهه مشخص و به‌طور رسمی اعلام شده است.
وی الیاس طاهری، سید یونس موسوی سرچشمه، محمد رضایی، احمد اسفندیاری، محمدحسن دوگانی و داریوش اسماعیلی را به‌عنوان افراد برگزیده از سوی جبهه متحد اصولگرایان فارس معرفی کرد.
به گزارش فارس اسامی اعلام شده به‌ترتیب مربوط به شهرستان‌های اقلید، فیروزآباد، جهرم، سپیدان، فسا، کوار، خرامه و سروستان است که تا امروز از سوی جبهه متحد اصولگرایان استان فارس به‌طور رسمی اعلام شده است.
اصولگرایان فارس به پذیرش وعده‌های افراد متمایل به قرار گرفتن در لیست این جبهه چشم امید دوخته‌اند و از خلف وعده برخی از افراد در این زمینه به دلیل احتمال شکست این جریان ریشه‌دار و با شناسنامه ابراز نگرانی می‌کنند.

منبع: فارس
کد مطلب : ۱۳۰۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما