۰
plusresetminus

پله: فوتبال در حال حاضر تنها ۳ فوق‌ستاره دارد

تاریخ انتشارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳
اسطوره فوتبال برزیل بر این باور است که در حال حاضر تنها سه فوق‌ستاره در نسل کنونی فوتبال جهان وجود دارد.
 
به گزارش "حافظ نیوز"  پله که معتقد است تعداد فوق‌ستاره‌های فوتبال جهان نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده، در گفت‌و‌گو با نشریه «دیلی تلگراف» انگلیس گفت: امروز تنها سه فوق‌ستاره در سطح فوتبال جهان هست، مسی، رونالدو و شاید نیمار، شاید. در دوره‌ای که من بازی می‌کردم تعداد این دست فوتبالیست‌ها بیشتر بود.
 
وی در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: به نظرم یکی از دلایلی که فوتبالیست‌ها نمی‌توانند در حد یک فوق‌ستاره ظاهر شوند این است که پیش از این بازیکنان عادت داشتند برای مدت طولانی‌تر در باشگاهی که فوتبال‌شان را از آنجا شروع می‌کردند، بمانند. در آن زمان بازیکنان متعلق به باشگاه بودند و فرصت رشد در آن را داشتند. حالا اما داستان عوض شده و بازیکنان متعلق به مدیران برنامه‌‌های خود و مدیران شخصی‌شان هستند.
 
اسطوره فوتبال برزیل در پایان خاطرنشان کرد: ما چنین مشکلی را هم در برزیل داریم و بازیکنی که خوش می‌درخشد و بهترین بازی‌ها را ارائه می‌دهد، خیلی زود مدیربرنامه‌ها به وی امید کسب درآمد بیشتر با بازی در لیگ‌های دیگر را می‌دهند و به سرعت او را از برزیل خارج می‌کنند. همین باعث می‌شود که این دست بازیکنان فرصت کافی برای رشد و پیشرفت نداشته باشند.
کد مطلب : ۱۳۶۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما