۰
plusresetminus

کج سلیقگی مسئولان فارس در تنظیم برنامه های سفر وزیر صنعت به شیراز/ نماینده مردم شیراز در خانه ملت: عدم وقت گذاری وزیر و معاونین برای صنعت استان جای گله دارد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵
گویا برنامه های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت برای استان فارس آنچنان که باید رنگ و بوی «فرصت» نداشته و به نظر می رسد این سفر، برای صنعتکاران و فعالان اقتصادی فارس دستاورد چندانی نداشته است.
نعمت زاده سفر به استان فارس
نعمت زاده سفر به استان فارس
به گزارش "حافظ نیوز" محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت که برای یک سفر دو روزه به شیراز آمده است، در نشستی با فعالان اقتصادی و صنعتی استان از وجود هفت هزار واحد صنعتی متوقف در شهرک های صنعتی کشور خبر داد و بر ظرفیت استان فارس در زمینه صنایع پزشکی و الکترونیک تاکید کرد.
اما گویا برنامه های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت برای استان فارس آنچنان که باید رنگ و بوی «فرصت» نداشته و به نظر می رسد این سفر، برای صنعتکاران و فعالان اقتصادی فارس دستاورد چندانی نداشته است.
در همین ارتباط، دکتر جعفر قادری نماینده مردم شیراز در خانه ملت و رئیس کمیته اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: حضور در یکی از استان ها و بدور از شلوغی و مشکلات اداری و سیاسی موجود در تهران و اختصاص وقت کافی برای رسیدگی به مشکلات صنعتی کشور اگرچه اقدامی پسندیده است؛ ولی عدم وقت گذاری برای حل مشکلات واحدهای صنعتی استان و کم توجهی به فعالین اقتصادی در استان جای گله دارد.
قادری در ادامه گفت: چه اشکالی داشت وزیر محترم و معاونین محترم که برای سفر به شیراز و استان فارس وقت گذاشته اند، یک روز زودتر به شیراز سفر کرده و از نزدیک با مشکلات صنعتگران و فعالین اقتصادی استان هم بیشتر آشنا شده و ضمن کمک به حل این مشکلات، برای حل آنها که به نوعی مشکلات کل کشور هم هست، جایی در تصمیم گیری های خود برای آنها باز می کردند.
وی در انتها افزود: به اعتقاد بنده هنوز هم دیر نشده و انتظار می رود بعد از این دو روز کاری، وزیر محترم و مسئولین وزارتخانه یک روز هم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان اختصاص داده تا از ره آورد این سفر فعالین اقتصادی و صنعتگران استان هم بی نصیب نباشند.
در انتها خاطرنشان می شود تنظیم برنامه های سفر یک وزیر به استان و گنجاندن برنامه هایی نظیر بازدید از واحدهای صنعتی راکد و بررسی مشکلات آنها، یکی از وظایف نهادهایی چون استانداری است که آنگونه که در خبرها منتشر شده، در این باره تحرک خاصی صورت نگرفته است.
کد مطلب : ۱۳۶۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما