۰
plusresetminus
در پی جاری شدن سیلاب در برخی از استان های کشور صورت گرفت؛

اعلام آمادگی گروه های جهادی دانشجویی فارس برای خدمترسانی به سیل زدگان

تاریخ انتشارجمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۹
سرپرست مدیریت حرکت های جهادی بسیج دانشجویی فارس از آمادگی گروه های جهادی دانشجویی این استان برای خدمترسانی به سیل زدگان سراسر کشور خبر داد.
سیل در شیراز
سیل در شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" میثم فضل الله پور در جمع مسئولان گروه های جهادی دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز با اشاره به خساراتی که به دلیل جاری شدن سیل در برخی از استان های کشور به هم وطنان عیزز وارد شده است اظهار داشت: باران و جاری شدن سیلاب در برخی از شهرها و روستا های کشورمان باعث وارد آمدن خسارت های مادی و جانی به عده ای از هم وطنانمان شد و این عزیزان در این حادثه گرفتار شده اند.
وی افزود: با توجه به اینکه یاری رساندن به هم نوعان و آسیب دیدگان وظیفه انسانی و دینی هر مسلمانی است از این رو مدیریت حرکت های جهادی بسیج دانشجویی استان فارس به نمایندگی از گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان فارس آمادگی خود را برای کمک رسانی و یاری هم وطنان عزیز آسیب دیده در کشور را اعلام می دارد.
سرپرست مدیریت حرکت های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: آمادگی گروه های جهادی دانشجویی استان فارس در یاری رسانی به مردم آسیب دیده کشور را از طریق ارتباط با دفاتر نمایندگان دولت در استان ها به استماع استانداری های مناطق حادثه دیده رسانده ایم.
کد مطلب : ۱۳۶۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما