۰
plusresetminus
فرصت سوزی به سبک زردپوشان شیرازی؛

کورسوی امید برای صعود مجدد شیراز به لیگ برتر فوتبال/ آیا «فجر شهید سپاسی» به سرنوشت تلخ «برق شیراز» دچار می شود؟!

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۵
تعارف ندارد! صعود به لیگ برتر امکانات می خواهد، پول می خواهد و حمایت همه جانبه که زردپوشان شیرازی در این فصل از آن به شدت محروم بودند.
فجر شهید سپاسی
فجر شهید سپاسی
به گزارش "حافظ نیوز"  تیم فجر سپاسی شیراز که هفته گذشته به رتبه پنجم لیگ یک سقوط کرده بود، ظهر امروز با پیروزی دلچسب دو بر صفر در خانه آلومینیوم هرمزگان، به رده سوم جدول لیگ یک صعود کرد تا کورسوی امید صعود به لیگ برتر برای فوتبال شیراز همچنان زنده بماند.

رویای صعود به لیگ برتر؛ شاید وقتی دیگر!
تقریبا چند هفته پیش بود که از صدرنشینی دلنشین فجر شهید سپاسی نوشتیم و صعود مجدد فجریها به لیگ برتر که مترادف با جاری شدن حیات تازه در رگ های فوتبال فارس بود را آرزو کردیم.
آرزویی که خیلی زود رنگ باخت و جای خود را به حسرت و آه و افسوس داد تا به قول کلانتری سرمربی فجر، ”مهمترین نتیجه صدرنشینی فجریها در نیم فصل اول این است که در پایان لیگ، به دسته پایین تر سقوط نمی کنند!”
تعارف ندارد! اگر فجر با این بضاعت به لیگ برتر صعود کند معجزه کرده و تا همینجای کار هم باید قدردان زحمات کادر فنی و بازیکنان با غیرت فجر بود چرا که صعود به لیگ برتر امکانات می خواهد، پول می خواهد و حمایت همه جانبه که زردپوشان شیرازی در این فصل از آن به شدت محروم بودند.
بازیکنانی که حقوقی در حد حقوق اداره کار دریافت می کنند و بعضا همین مقدار ناچیز و اندک هم سروقت به آنها پرداخت نمی شود باید رو در روی بازیکنانی قرار گیرند که قراردادهای چند صد میلیونی برای بازی در یک یا دو فصل با تیم های خود بسته اند و برای حضور در لیگ برتر لحظه شماری می کنند. به واقع، تا همین جای کار و در این کارزار نابرابر که فجریها را با همه تنگناهای مالی در بالای جدول می بینیم، فقط می توانیم آن را به حساب حمیت و غیرت بازیکنان شیرازی تیم بگذاریم و دیگر هیچ! هرچه که هست این فصل نیز آه و ناله فجریها از بابت بی پولی به آسمان بلند بود و با این شرایط، حتی اگر به لیگ برتر هم صعود کنند نمی توان انتظار داشت فجر، فصلهای متمادی در لیگ برتر باقی بماند.
لذا از هم اکنون قابل پیش بینی است که فصل آتی نیز باز هم در بر روی همین پاشنه خواهد چرخید و به نظر می رسد پس از گذشت چند هفته، مجددا باید صدای اعتراض کادر فنی و بازیکنان را بابت تنگناهای مالی بشنویم.
به راستی، سرنوشت تلخ برق شیراز برای مسئولان استان کافی نبود که حال، فجریها را نیز به زور! در آن مسیر قرار داده اند؟!
چندی پیش خطاب به مدیریت ارشد استان نوشته بودیم اگر فارس و شیراز فوتبال نمی خواهد همین امروز تعطیلش کنید! باز هم می گوییم! اگر استان فارس و شهر شیراز با همه امکانات و ظرفیت ها و ارتباطات مسئولانش از پس تیمداری و هزینه های فجر سپاسی بر نمی آید همین امروز کرکره فوتبال را در این شهر پایین بکشید!
نویسنده: محمد هادی صفایی
 
کد مطلب : ۱۳۷۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما