جلیلی:

آمریکا می‌خواهد ایمان مردم را بتن‌ریزی کند

8 ارديبهشت 1395 ساعت 11:33

جلیلی گفت: برجام دو به این خاطر است که آمریکا می‌داند منابع قدرتی در ایران وجود دارد که باید آنها را خالی کند.


به گزارش "حافظ نیوز" ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هدف امریکا انرژی هسته ای نیست بلکه هسته انرژی ایران یعنی و ایمان و خود باوری مردم را می‌خواهد بتن ریزی کند.

به گزارش مهر، سعید جلیلی سه شنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه جوانان منافع ایران هستند٬ اظهار کرد: آمریکا در بحث برجام دو و یک هدفش این است که منابع قدرت کشور را خالی کند.

وی ادامه داد: او می‌داند با قدرتی رو به رو شده است که با اندیشه ناب محمدی موجب پیشرفت در بین ملت‌ها شده است.
جلیلی با اشاره به انرژی هسته ای٬ بیان کرد: آمریکا در رابطه با موضوع هسته ای می‌گوید٬ تمام تلاش ما بر این بود که ایران هسته ای نشود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اما می‌بیند با ملتی رو به رو است که از منابع قدرت و سرمایه خود دفاع کرده و از چیزی نمی‌هراسد.
وی تاکید کرد: آمریکا از غنی سازی جوانان نگران است چرا که می‌داند در راه صحیح می‌ایستند و از منافع ایران دفاع می‌کنند.
وی با بیان اینکه مهم‌تر از ترور دانشمندان هسته ای حرکت آمریکا برای ترور اندیشه خودباوری و خداباوری است، بیان داشت: ترور تفکر استقلال خواهانه به مثابه ترور صدها و هزاران دانشمندی است که در این پایگاه فکری ساخته می‌شوند.
 وی گفت: اگر این پایگاه از دست برود مانند این است که هزاران دانشمند خدوم که می‌توانند پیشرفت درونزای کشور را تضمین کنند از بین رفته‌اند.
وی با بیان اینکه خطر بزرگ آن است که قلب تفکر انقلابی را با فسیل های غربزدگی جایگزین کنند، گفت: متوقف کردن پیشرفت های مستقل و تحرک های بالنده کشور هدف دشمن است.
وی ادامه داد: آمریکا مخالف داعش نیست چون پرچم سیاه داعش که همان اسلام آمریکایی است بوی مرگ و مرگ اندیشی می‌دهد.
 
آمریکا از «لا اله الله» پرچم ایران می‌هراسد
جلیلی با بیان اینکه امریکا بدنبال این است که اندیشه خودباوری در ایران را ترور کند٬ گفت: او گمان می‌کند با تضعیف روحیه خودباوری در ایران می‌تواند بسیاری از افرادی که خادم ملت هستند را از کار بیندازد.
جلیلی ادامه داد: امریکا باید بداند قدرتی در برابر او ایستاده که با ایمان به خدا و استفاده از مردم در مقابل ظلم می‌ایستد.
وی با بیان اینکه امریکا از «لا اله الله» پرچم ایران می‌هراسد٬ افزود: اعتقاد به خداوند یکی از مهم‌ترین منابع ایران است که آمریکا از آن می‌ترسد.
وی ادامه داد: برجام دو به این خاطر است که آمریکا می‌داند منابع قدرتی در ایران وجود دارد که باید آنها را خالی کند.
جلیلی افزود: آمریکا می‌داند نفس جمهوری اسلامی یعنی به چالش کشیدن قدرت پوشالی و استکباری است.
هجمه دشمن نشانه استیصال او است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هجمه دشمن نشانه استیصال اوست٬ اظهار کرد: گزینه نظامی روی میز آمریکا٬ راه انداختن هشت سال جنگ تحمیلی بود.
وی ادامه داد: آمریکا باید بداند که ایران برای دفاع از منابع و قدرت خود حتی در یک جنگ هشت ساله از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
وی ادامه داد: آمریکا حتی با راه انداختن این جنگ هم نتوانست قدمی در خاک ایران جلو بیاید.
جلیلی با بیان اینکه دعوای ایران و آمریکا یک رویارویی تمدنی است٬ گفت: ایران کشوری است که با اعتقادات آمریکا مخالفت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه اوباما تقویت مولفه های قدرت ایران را تندروی می خواند، گفت: از نظر اوباما آنچه مانع دست اندازی آمریکا به حقوق، منافع و ارزش های یک ملت شود تندروی است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: با این تعریف آیا همه کسانی که ادعای دفاع از حقوق و منافع ملت را دارند و می گویند ماهیت رفتار آمریکا هنوز خصمانه است، نباید با افتخار اعلام کنند که ما همه تندرو هستیم و اجازه ندهند آمریکا در بین صفوف ملت رخنه ایجاد کند؟
 


کد مطلب: 13772

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/13772/آمریکا-می-خواهد-ایمان-مردم-بتن-ریزی-کند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir