نتایج اولیه دور دوم انتخابات در چهار حوزه انتخابیه استان فارس

راه یابی «علی اکبری» از شیراز، «رضا انصاری» از داراب، «مسعود گودرزی» از نورآباد ممسنی و «اصغر مسعودی» از نیریز و استهبان به خانه ملت + میزان آراء

11 ارديبهشت 1395 ساعت 10:39

با پایان ساعت رای گیری در شاکگاه روز جمعه دهم اردیبهشت ماه، در چهار حوزه انتخابیه شیراز، نورآباد ممسنی، داراب و زرین دشت و همچنین نیریز و استهبان کار شمارش آرا آغاز و به اتمام رسید.


به گزارش "حافظ نیوز" با پایان ساعت رای گیری در شاکگاه روز جمعه دهم اردیبهشت ماه، در چهار حوزه انتخابیه شیراز، نورآباد ممسنی، داراب و زرین دشت و همچنین نیریز و استهبان کار شمارش و تجمیع آرا آغاز شده است.
بر این اساس، در شهرستان شیراز علی اکبری از لیست امید، با پیروزی بر رقیب خود جعفر قادری به خانه ملت راه یافت.
در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت، رضا انصاری اصلاح طلب با کسب 62291 رای از مجموع 116729 رای بر رقیب خود جواد عسکری پیروز شد.
در حوزه انتخابیه نورآباد ممسنی، مسعود گودرزی از لیست امید به خانه ملت راه یافت و در حوزه انتخابیه نیریز و استهبان نیز اصغر مسعودی اصلاح طلب با کسب 34381 رای از مجموع 68609 رای ماخوذه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
در عین حال خاطر نشان می شود آمار رسمی و قطعی دو حوزه شیراز و نورآباد ممسنی هنوز از ستاد انتخابات فارس اعلام نشده است.
منبع خبر: صدا و سیمای مرکز فارس
 


کد مطلب: 13802

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/13802/راه-یابی-علی-اکبری-شیراز-رضا-انصاری-داراب-مسعود-گودرزی-نورآباد-ممسنی-اصغر-مسعودی-نیریز-استهبان-خانه-ملت-میزان-آراء

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir