۰
plusresetminus
افشانی استاندار فارس:

نتیجه انتخابات در فارس همان است که مردم رقم زده اند

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۹
استاندار فارس، صیانت از رای مردم را رسالت اصلی برگزار كنندگان انتخابات دانست و گفت: نتیجه انتخابات قطعا همان چیزی خواهد بود كه مردم با حضور خود رقم می زنند.
به گزارش "حافظ نیوز" سید محمد علی افشانی با اشاره به برگزاری خوب و مطلوب مرحله نخست انتخابات (هفتم اسفند 94) افزود: در مرحله نخست انتخابات در 15 حوزه انتخابیه استان در فضایی كاملا امن و آرام بدون كوچكترین مشكلی برگزار شد و همه نیز نتیجه انتخابات و آنچه مردم رقم زدند را پذیرفتند.
وی ادامه داد: در مرحله دوم نیز از نامزدها و حامیان آنها انتظار داریم كه از انجام هرگونه اقدام و حركت احساسی و تحریك مردم خودداری كرده و به آنچه توسط مردم رقم می خورد احترام بگذارند.
استاندار فارس گفت: قطعا انتظار از مردم استان فارس كه مهد تاریخ، فرهنگ و تمدن است نیز همین است كه انتخاباتی در شان این نام و جایگاه برگزار كنند، همانند آنچه در مرحله نخست رقم خورد و همگان نیز آن را تحسین كردند.
افشانی افزود: تمام كسانی كه انتخابات را ارزیابی می كنند، تاكید دارند كه انتخابات هفتم اسفند در مقایسه با دوره های قبل بهترین انتخابات است چرا كه در فضایی كاملا آرام و بدون هیچگونه مساله امنیتی برگزار شد.
وی گفت: در این مرحله نیز جز در یك حوزه، در هیچ یك از حوزه های دیگر مشكلی ایجاد نشد و انتخابات به شكلی مطلوب برگزار شد.
استاندار فارس ادامه داد: اینكه عده ای گمان كنند با انجام برخی رفتارها و ایجاد بی نظمی ها می توانند بر نتیجه انتخابات تاثیر بگذارند سخت در اشتباه هستند، نتیجه انتخابات آن می شود كه مردم خواسته اند و چنین رفتارهایی جز ایجاد مشكل برای مردم چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت.
وی، ساعت 22 را پایان زمان رای گیری در حوزه انتخابیه شیراز دانست و گفت: این زمان تمدید نخواهد شد اما آرای تمام كسانی كه در شعب حضور دارند اخذ خواهد شد.
افشانی افزود: به محض اتمام رای گیری، كار شمارش آرا آغاز خواهد شد و پس از تجمیع و تایید توسط اعضای هیات اجرایی و نظارت و تایید توسط وزارت كشور، نتیجه انتخابات به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
منبع: ایرنا
کد مطلب : ۱۳۸۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما