۰
plusresetminus
استاندار فارس:

نتیجه انتخابات در فارس همان است که مردم رقم زده اند

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷
استاندار فارس، صیانت از رای مردم را رسالت اصلی برگزار كنندگان انتخابات دانست و گفت: نتیجه انتخابات قطعا همان چیزی خواهد بود كه مردم با حضور خود رقم می زنند.
استاندار فارس
استاندار فارس
به گزارش "حافظ نیوز" ، سید محمد علی افشانی، شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری خوب و مطلوب مرحله نخست انتخابات (هفتم اسفند 94) افزود: در مرحله نخست انتخابات در 15 حوزه انتخابیه استان در فضایی كاملا امن و آرام بدون كوچكترین مشكلی برگزار شد و همه نیز نتیجه انتخابات و آنچه مردم رقم زدند را پذیرفتند.
وی ادامه داد: در مرحله دوم نیز از نامزدها و حامیان آنها انتظار داریم كه از انجام هرگونه اقدام و حركت احساسی و تحریك مردم خودداری كرده و به آنچه توسط مردم رقم می خورد احترام بگذارند.
استاندار فارس گفت: قطعا انتظار از مردم استان فارس كه مهد تاریخ، فرهنگ و تمدن است نیز همین است كه انتخاباتی در شان این نام و جایگاه برگزار كنند، همانند آنچه در مرحله نخست رقم خورد و همگان نیز آن را تحسین كردند.
افشانی افزود: تمام كسانی كه انتخابات را ارزیابی می كنند، تاكید دارند كه انتخابات هفتم اسفند در مقایسه با دوره های قبل بهترین انتخابات است چرا كه در فضایی كاملا آرام و بدون هیچگونه مساله امنیتی برگزار شد.
وی گفت: در این مرحله نیز جز در یك حوزه، در هیچ یك از حوزه های دیگر مشكلی ایجاد نشد و انتخابات به شكلی مطلوب برگزار شد.
استاندار فارس ادامه داد: اینكه عده ای گمان كنند با انجام برخی رفتارها و ایجاد بی نظمی ها می توانند بر نتیجه انتخابات تاثیر بگذارند سخت در اشتباه هستند، نتیجه انتخابات آن می شود كه مردم خواسته اند و چنین رفتارهایی جز ایجاد مشكل برای مردم چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت.
وی، ساعت 22 را پایان زمان رای گیری در حوزه انتخابیه شیراز دانست و گفت: این زمان تمدید نخواهد شد اما آرای تمام كسانی كه در شعب حضور دارند اخذ خواهد شد.
افشانی افزود: به محض اتمام رای گیری، كار شمارش آرا آغاز خواهد شد و پس از تجمیع و تایید توسط اعضای هیات اجرایی و نظارت و تایید توسط وزارت كشور، نتیجه انتخابات به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
مرحله نخست انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه هفتم اسفند 94 برگزار شد كه در این انتخابات 14 نماینده از 18 نماینده 15 حوزه انتخابیه استان فارس مشخص شدند.
تعیین نماینده چهارم حوزه انتخابیه شیراز و نمایندگان حوزه های انتخابیه ممسنی و رستم، نی ریز و استهبان، داراب و زرین دشت نیز به دور دوم انتخابات كه امروز جمعه دهم اردیبهشت موكول شد.
منبع: ایرنا
کد مطلب : ۱۳۸۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما