۰
plusresetminus
پاداش ویژه استانداری فارس به بازیکنان فجر در صورت صعود به لیگ برتر؛

نوشدارو...؟!

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲
استانداری فارس در حالی که تنها دو هفته به پایان ماراتن لیگ یک باقی مانده و فجریهایی که در رده چهارم جدول قرار دارند، اینک برای صعود به لیگ برتر منتظر وقوع یک معجزه هستند، خبر از اهدای جایزه ویژه به بازیکنان فجر در صورت صعود به لیگ برتر فوتبال داده است.
افشانی استاندار فارس
افشانی استاندار فارس
به گزارش "حافظ نیوز"  در حالی که تیم فجر شهید سپاسی طی فصل جاری لیگ آزادگان، همواره از مشکلات مالی رنج می برد و این مسئله بر بازی بازیکنان علی اصغر کلانتری نیز اثر منفی گذاشته بود، حال استانداری فارس در حالی که تنها دو هفته به پایان ماراتن لیگ یک باقی مانده و فجریهایی که در رده چهارم جدول قرار دارند، اینک برای صعود به لیگ برتر منتظر وقوع یک معجزه هستند، خبر از اهدای جایزه ویژه به بازیکنان فجر در صورت صعود به لیگ برتر فوتبال داده است.
استاندار فارس در این باره گفت : در صورت صعود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ برتر کشور پاداش ویژه ای به این تیم پرداخت خواهد شد. محمد علی افشانی در دیدار با مدیر کل ورزش وجوانان فارس با بیان این مطلب اظهار داشت : توانمندی های تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های لیگ دسته اول کشور برکسی پوشیده نیست و علی رغم انجام بازی های قابل قبول نتوانست نتیجه لازم را کسب نماید و نتایج بدست آمده در حد واندازه های این تیم ارزشی نیست .
استاندار فارس با اشاره به اینکه شیراز استحقاق داشتن یک تیم در لیگ برتر کشور را دارد بیان کرد: حق استان فارس و شهر شیراز است که یک تیم در لیگ برتر کشور داشته باشد وبرای راهیابی به لیگ برتر فوتبال کشور هنوز فرصت هست و با توجه به غیرت و تعصبی که در بازیکنان سراغ دارم تحقق آن دور از دسترس نیست .
افشانی گفت : بازیکنان این تیم در اوایل فصل شروع خوبی داشتند و هفته ها در صدر جدول قرار داشتند و رفته رفته با از دست دادن امتیازات به خصوص امتیازات میزبانی کار خود را سخت کردند. نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: تاکنون حمایت های خوبی از سوی دولت به این تیم شده است و در ادامه راه هم بر خود لازم میدانیم حمایت های خود را داشته باشیم ، چرا که اعتقاد داریم شیراز باید یک تیم در لیگ برتر داشته باشد و در جهت تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد . استاندار فارس اظهار امیدواری کرد: به یاری خداوند متعال و در صورت کسب نتیجه دلخواه در دو بازی آینده و صعود به لیگ برتر کشور ، پاداش 100 میلیون تومانی به این تیم داده خواهد شد.
 و طی مراسمی با حضور اینجانب به بازیکنان و کادر رهبری تیم اهداء خواهد شد.
محمد علی افشانی همچنین ضمن ابراز خرسندی از کسب سهمیه المپیک ریو توسط امید نوروزی تصریح کرد: شان و حرمت ایشان با حفظ شود و ما حمایت های لازم را از وی برای کسب موفقیت دو باره در المپیک پیش رو خواهیم داشت .
استاندار فارس در پایان با تاکید بر اینکه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان باید به نحو شایسته و با کیفیت در شیراز برگزار گردد گفت: برگزاری شایسته و با کیفیت این مسابقات باید در خور و شان استان فارس و شهر شیراز باشد ، چرا که حفظ آبروی استان و کشور است و این رویداد مهم فرصتی است تا بتوانیم استان فارس و شهر شیراز را به جهانیان بیش از پیش معرفی نماییم .
 
 
کد مطلب : ۱۳۹۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما