۰
plusresetminus
هفته پایانی لیگ برتر فوتبال؛

قهرمانی تاریخی استقلال خوزستان به سبک لسترسیتی!/ سکته پرسپولیس در ایستگاه پایانی/ ملوان، راه آهن و استقلال اهواز سقوط کردند

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۵
هفته آخر لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی به پایان رسید که یک صد هزار تماشاگر سرخ پوش با حضور در ورزشگاه آزادی، آماده برپایی جشن قهرمانی پرسپولیس بودند اما این استقلال خوزستان بود که جام قهرمانی را بالای سر برد.
قهرمانی استقلال خوزستان
قهرمانی استقلال خوزستان
به گزارش "حافظ نیوز" هفته آخر لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی به پایان رسید که یک صد هزار تماشاگر سرخ پوش با حضور در ورزشگاه آزادی، آماده برپایی جشن قهرمانی پرسپولیس بودند.
پرسپولیسی که می رفت این فصل را رویایی به پایان رساند و علیرغم اینکه در هفته های نخست، در رده آخر جدول رده بندی قرار داشت اما با عملکرد خیره کننده خود که از نیم فصل اول آغاز شد، نشان داد می تواند قدرت بلامنازع فوتبال ایران باشد. اما علیرغم رویای قهرمانی قرمزپوشان و حضور پرشور هوادارانشان در ورزشگاه آزادی، این استقلال خوزستان بود که در اهواز کار را تمام کرد و با پیروزی 2 ب 0 برابر ذوب آهن اصفهان، برای نخستین بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.

تیمی بی ادعا، یک دست و جوان که با هزینه بسیار اندک بسته شده و از بازیکنان گمنام و یک مربی جوان و کاربلد به نام عبدالله ویسی بهره می برد اما نشان داد بی سر و صدا و بدون ستاره و با هزینه اندک نیز می توان کارستان کرد و از تیم های متمول پایتخت و صنعتی جلو زد.
بنابراین، این فصل را بیش از آنکه بتوان فصل احیای پرسپولیس نامید، باید فصل قهرمانی شاگردان بی ادعای عبدالله ویسی نام نهاد، قهرمانی تاریخی به سبک لستر سیتی!

در سوی دیگر جدول اما علاوه بر استقال اهواز که پیش از این سقوط کرده بود، راه آهن تهران و ملوان بندر انزلی نیز با لیگ برتر خداحافظی کردند تا فصل دیگر در رقابت های لیگ آزادگان شرکت کنند.
کد مطلب : ۱۳۹۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما