۰
plusresetminus

خودکشی دانشجوی سال آخر دانشگاه شیراز +جزئیات

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱
یک دانشجوی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه شیراز خودکشی کرد.
دانشگاه شبراز
دانشگاه شبراز

به گزارش "حافظ نیوز" ،ساعت 16 روز شنبه یکی از دانشجویان سال آخر رشته زبان و ادبیات انگلیسی این دانشگاه به دلیل مشکلات شخصی اقدام به خودکشی کرد.
روابط عمومی دانشگاه شیراز ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم نامبرده اعلام کرده که اقدامات لازم در این زمینه درحال انجام است و مراتب در اطلاعیه های بعدی به استحضار همگان خواهد رسید.
اما پیگیری های خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نشان میدهد، «ف ط» دانشجوی سال آخر رشته زبان و ادبیات انگلیسی بوده است، که به دلیل علاقه و ارتباط با یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه که خواستار ازدواج با وی بوده با مخالفت هایی از سوی پدر و همچنین جواب منفی این دختر دانشجو منجر به بحث و جدل با خانواده می شود.
نکته قابل تامل حضور پدر این دانشجو در مرکز مشاوره دانشگاه و تشریح ماجرا و تهدید به خودکشی فرزند خود است، که نسبت به سلامتی این دانشجو ابراز نگرانی می کند.
حتی تعدادی از دوستان و همکلاسی این دانشجو در گفتگویی از عدم وجود استرس و حالت غیر عادی پیش از خودکشی خبر دادند؛ یکی از این دانشجویان گفت: درست قبل از خودکشی، من با «ف» در حال خوردن "توت" در دانشگاه بودیم، که به یکباره وی از پیش آمدن کاری در داخل دانشکده گفت، که پس از جدا شدن از ما به داخل دانشکده رفته و اقدام به خودکشی می کند.
کد مطلب : ۱۴۰۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما