حامدزمانی: باید بپذیریم که هنرمندان کم‌کاری کرده‎اند

27 ارديبهشت 1395 ساعت 9:26

حامد زمانی گفت: هنگامی که جوانان شیرینی ارتباط با قرآن را بچشند، بسیار از مشکلات حل خواهد شد باید بپذیریم که قشر هنرمند در حوزه قرآنی کم‌کاری کرده است.


به گزارش "حافظ نیوز"، حامد زمانی، خواننده انقلابی در حاشیه بازدید از مسابقات بین المللی قرآن کریم  اظهار داشت: به دلیل علاقه بسیار به قرآن کریم هر سال این مسابقات را دنبال می کنم و به لطف خدا امسال توفیق نصیبم شد که از نزدیک تلاوت قاریان و حافظان کلام وحی را بشنوم.
 
وی افزود: حق قرآن این است که بهترین همایش‌ها برایش برگزار شود و همچنین محل این مراسم باید بهترین سالن‌ها باشد.
 
این خواننده انقلابی ادامه داد: خدا را شکر مسابقات بین المللی قرآن کریم به بهترین شکل برگزار می‌شود و من هم امروز از تماشای آن بسیار لذت بردم. به نظرم مردم بیش از پیش به این مسابقات روی آورده‌اند و این نکته مثبت مسابقات امسال است.
 
وی با اشاره به میزان انس و ارتباط خود با قرآن کریم گفت: زندگی و کارهای من از قرآن الهام گرفته شده و در تمامی حوزه‌هایی که کار کردم چه سیاسی چه انقلابی و غیره از قرآن الهام گرفته ام.
 
زمانی یادآور شد: قرآن ماندگار ترین و زیباترین سخن‌ها را دارد و باید از تمام ظرفیتمان برای بهره بردن از آن استفاده کنیم.
 
وی افزود: حلقه گمشده جوانان ما قرآن کریم است، اگر بیشتر به قرآن پناه ببریم دیگر این همه بی‌قراری ها وجود نخواهد داشت. از من هنرمند تا تمامی مسئولان سیاسی کشور همگی باید تلاش کنیم فاصله میان برخی جوانان و قرآن را کم کنیم.
 
زمانی خاطر نشان کرد: هنگامی که جوانان شیرینی ارتباط با قرآن را بچشند، بسیار از مشکلات حل خواهد شد  باید بپذیریم که قشر هنرمند در حوزه قرآنی کم‌کاری کرده است.
 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 14012

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/14012/حامدزمانی-باید-بپذیریم-هنرمندان-کم-کاری-کرده-اند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir