۰
plusresetminus

سکته فجر در ایستگاه پایانی!/ شیراز از صعود به لیگ برتر فوتبال بازماند/ ای کاش استاندار سه ماه پیش وعده پاداش می داد

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۸
هفته پایانی لیگ آزادگان در حالی به پایان رسید که رویای شیرازیها برای صعود به لیگ برتر در این بازی از دست رفت تا شاید وقتی دیگر و فصلی دیگر، فجر به لیگ برتر فوتبال صعود کند.
باخت فجر شهید سپاسی
باخت فجر شهید سپاسی
حافظ نیوز/ سرویس ورزشی هفته پایانی لیگ آزادگان در حالی به پایان رسید که رویای شیرازیها برای صعود به لیگ برتر در این بازی از دست رفت تا شاید وقتی دیگر و فصلی دیگر، فجر به لیگ برتر فوتبال صعود کند.
بازی سرنوشت ساز فجر شهید سپاسی و صنعت نفت آبادان در حالی با نتیجه 2 بر 1 به نفع صنعت نفت به پایان رسید که دما و رطوبت بسیار بالای هوا، برای فجریها بسیار ناخوشایند بود. بازی در خانه حریف نیز علت دیگری بود که باعث شد بازیکنان فجر، در این بازی از استرس بالایی برخوردار باشند.

شرح گلها:
1 ـ صفر (نفت آبادان): پاس تو در محمد پورمحمد را در بین مدافعان فجر محمد شادکام تصاحب کرد و با استفاده از اشتباه مدافعان میانی میهمان شیرازی و دروازه‌بان این تیم با یک نوک پا به تور دروازه فجر دوخت.
2 ـ صفر (نفت): در حالی که فجر صاحب ضربه کرنر شده بود، توپ ارسالی فجری‌ها را بازیکنان نفت از درون محوطه جریمه دفع کردند که این توپ در میانه میدان به میلاد جهانی رسید و این بازیکن پس از جا گذاشتن مدافع مستقیم خود با یک پاس عرضی امید زلیکانی را صاحب توپ کرد و مهاجم تکنیکی نفتی‌ها پس از جابجا شدن دروازه‌بان فجر گل دوم آبادانی‌ها را به نام خود ثبت کرد.
1-2 (فجر): دقیقه 66 علی غلامرضاپور توپ ارسالی از جناح چپ محوطه نفت را از بین مدافعان میانی این تیم از پشت خط شش قدم با ضربه سر به گل اول فجر تبدیل کرد.

حواشی بازی:
* بعد از به ثمر رساندن گل دوم نفت آبادان، بازیکنان فجر شروع به اعتراض به داور کرند. آن ها معتقد بودند داور باید برایشان پنالتی اعلام می کرد که همان صحنه منجر به گل شد.
* تماشاگران آبادانی که تیمشان را در یک قدمی صعود به لیگ برتر می بینند، سرمربی تیم خود ، نادر دست نشان را تشویق می کنند.
ای کاش پیشنهاد پاداش استانداری سه ماه پیش داده می شد!
این فصل در حالی برای فجر به پایان رسید که درست دو هفته مانده به پایان رقابت ها، استانداری فارس اعلام کرد اگر فجریها به لیگ برتر صعود کنند، به هر کدام از آنها پاداش 100 میلیون تومانی داده خواهد شد. این در حالی است که بازیکنان فجر در طول فصل از بی پولی و ضعف تدارکات متحمل لطمات فراوان شده بودند و علت اصلی ناکامی های نیم فصل دوم فجر نیز همین بود. در چنین شرایطی، شاید اگر این پیشنهاد پاداش ویژه سه ماه پیش داده می شد، انگیزه مضاعفی به بازیکنان فجر تزیریق می شد و در نتیجه، شاید امروز روز خوشحالی شیراز و فجریها بود!

نویسنده: مصطفی مشفقیان
 

 
کد مطلب : ۱۴۰۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما