۰
plusresetminus
امام جمعه لامرد:

اتصال استان فارس به خلیج فارس چهار بار به تصویب رسیده است/ چرا مسئولان استانی پیگیری نمی کنند؟

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۶
امام جمعه لامرد بر لزوم پیگیری بیشتر موضوع الحاق فارس به خلیج فارس از سوی مسؤولان استانی تاکید کرد و گفت: الحاق استان فارس به خلیج فارس چهار بار در حوزه‌های تصمیم‌گیری کشور تصویب شده و مورد تایید است.
اتصال فارس به دریا
اتصال فارس به دریا
به گزارش "حافظ نیوز"به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهارداشت: باید آحاد مردم روحیه بالا داشته باشند و ضعف و سستی نباید وجود داشته باشد و گاهی مسائلی مانند انتخابات نباید ما را از مسائل اصلی و اهداف مهم انقلاب اسلامی غافل کند.
خطیب جمعه لامرد با گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود:امروز از نظر اطلاعاتی، جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بسیار بالایی است چراکه وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروی انتظامی به عنوان قدرت‌های اطلاعاتی اشراف کاملی بر حوزه وظایف خود دارند.
وی خاطرنشان کرد: ضروری است وحدت را به عنوان یک اصل مهم بدانیم و باید به صورت دقیق آن را حفظ  کنیم چراکه اگر کم‌ترین مشکل در خصوص وحدت و انسجام به وجود بیاید دشمن نفوذ پیدا می کند و یهود طرح می دهد و آمریکا آن را اجرا می کند.
وی با اشاره به شروع کار مجلس شورای اسلامی در دوره دهم بیان داشت: مجلس شورای اسلامی جای باند‌بازی نیست و باید طرح‌های مهم و خوب ارائه شود و اقدام و عمل با هم توام باشد و در این میان موضوع اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است.
خطیب جمعه لامرد بر اهمیت موضوع حجاب نیز تصریح کرد و گفت: مسأله حجاب باید به صورت مقتدرانه اجرایی شود چرا که متاسفانه بد‌حجابی در حال فراگیر شدن است و این موضوع با خون پاک و مطهر شهیدان مغایرت دارد.
هاشمی‌شهیدی به موضوع الحاق فارس به خلیج فارس نیز اشاره کرد و ابراز داشت: الحاق فارس به خلیج فارس چهار بار تصویب شده است اما هر سری یک مشکلی پیش می‌آوردند و جو سازی‌های عجیب و غریب در این زمینه می‌شود که مسؤولان استان باید این موضوع را بیشتر پیگیری کنند.
کد مطلب : ۱۴۱۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
لامرد خبر
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام ما رو با نام لامرد خبر لینک کنید لطفا
مرجع خبرهای شهرستان لامرد هستیم

http://www.lamerdkhabar.ir/