۰
plusresetminus
برگزاری «طرح مسیر همدلی» میان فرمانداری شیراز و بسیج دانشجویی؛

قزل سفلی: «بسیج دانشجویی کمک به دولت را تکلیف خود می داند/ خوابگاه های خودگردان باید سامان دهی شوند/ فتنه ۸۸ و مسببان آن، همچنان جزء خطوط قرمز نظام هستند» / عالیشوندی:«دشمن می خواهد مسائل ضد اخلاقی برای مردم به ارزش تبدیل شود/ برای کاهش آسیب های اجتماعی برنامه ویژه داریم»

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹
جلسه مسئولان بسیج دانشجویی استان فارس با فرماندار شیراز صبح امروز در قالب طرح مسیر همدلی برگزار شد.
اسماعیل قزل سفلی حیدر عالیشوندی
اسماعیل قزل سفلی حیدر عالیشوندی
به گزارش "حافظ نیوز" جلسه مسئولان بسیج دانشجویی استان فارس با فرماندار شیراز صبح امروز در قالب طرح مسیر همدلی برگزار شد.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در این جلسه از اجرای طرح هدایت خوابگاه های دانشجویی در این استان برای افزایش سطح سالم سازی محیط آن ها خبر داد.
اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این جلسه اظهار داشت: در بسیج دانشجویی با رویکردهای فرهنگی، سیاسی، علمی، جهادی، ورزشی و تربیتی و با تعریف کانون هایی در این مجموعه، سعی شده است تا بستری برای سلیقه های مختلف فراهم شود.
وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی، کمک به دولت را در حوزه های مختلف، برخود تکلیف شرعی و قانونی می داند افزود: در فضای دانشگاهی نیز در حوزه های مختلف، بسیج دانشجویی به کمک دولت و مسئولان دانشگاه شتافته است.
قزل سفلی در ادامه با اشاره به وضعیت خوابگاه های خودگردان شیراز بیان کرد: فرمانداری شیراز برای ساماندهی آن ها کار خوبی را آغاز کرده است.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اجرای طرح هدایت خوابگاه های دانشجویی در این استان برای افزایش سطح سالم سازی محیط آن ها خبر داد و اضافه کرد: با تیم فرهنگی خود و ارتباطی که با مسئولان دانشگاهی و سرپرستان خوابگاه ها برقرار کردیم، برای مصون سازی محیط فرهنگی و اجتماعی خوابگاه ها اقداماتی انجام داده ایم تا به افزایش سالم سازی محیط آن ها کمک کرده باشیم.
وی از آمادگی بسیج دانشجویی برای کمک به پایش خوابگاه های خودگردان استان فارس خبر داد و تصریح کرد: در بسیج دانشجویی استان فارس با طرحی که داریم آماده ایم تا به افزایش سالم سازی محیط خوابگاه ها کمک کنیم.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: برای حل مشکلات و ناهنجاری های حاشیه های شهر شیراز، در قالب اردوهای جهادی اقداماتی را انجام داده ایم.
قزل سفلی در ادامه با بیان اینکه بسیج دانشجویی به دنبال کمک به مجموعه نظام است خاطرنشان کرد: مشکلات و نارسایی های دانشگاه را مشکلات و نارسایی های خود می دانیم.
وی بیان داشت: هر فردی که دلسوخته نظام جمهوری اسلامی باشد، در دایره بسیج است.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، کارآمدی نظام را یکی از راهبردهای این مجموعه برشمرد و تصریح کرد: برای اقتصاد مقاومتی کارویژه هایی را تعریف کرده ایم که رصد ظرفیت ها، گفتمان سازی، آموزش و پیگیری از جمله آن ها است.
قزل سفلی با بیان اینکه در بسیج دانشجویی استان فارس با یک نگاه تخصصی و علمی به بحث اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده ایم ادامه داد: محیط دانشگاه باید آرام باشد و ضمن نقش آفرینی در حوزه صنعت، به اقتصاد مقاومتی کمک کند.
وی بیان داشت: افرادی که در فتنه 88 به نظام جمهوری اسلامی ظلم کردند از نظر ما خط قرمز هستند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دانشگاه محل تضارب آرا و بستر رشد و پیشرفت علمی است گفت: باید با همدلی در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم و نباید اجازه داد تا دشمن، اتحاد ملت ایران را از بین ببرد.

فرماندار شیراز: برای رفع آسیب های اجتماعی در شیراز برنامه داریم

در ادامه این جلسه حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز با تاکید بر حرکت در کنار یکدیگر و اتحاد برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: باید سعی کنیم تا رضایتمندی مردم  نسبت به نظام را بالا ببریم.
وی با تاکید بر توجه به منویات مقام معظم رهبری و عمل به آن ها افزود: باید قانون را سرلوحه کار خود قرار دهیم و به آن نیز عمل کنیم.
فرماندار شیراز با اشاره به آسیب های اجتماعی، استفاده از شیوه های علمی، فرهنگی و تفکر را راه های مقابله با این آسیب ها برشمرد و تصریح کرد: دشمن نمی تواند از طریق جنگ، فشارها و تحریم ها به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند از این رو با ترویج ابتذال، مباحث ضد اخلاقی و ایجاد مشکلات فرهنگی به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است.
عالیشوندی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که مسائل ضد اخلاقی برای مردم به ارزش تبدیل شود.
رئیس شورای تامین شیراز در ادامه بر تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها بر اقتصاد مقاومتی تاکید کرده اند از این رو باید به توصیه های معظم له توجه ویژه ای داشته باشم.
وی با بیان اینکه غفلت از مردم به کشور آسیب می زند گفت: تا زمانی که زیر پرچم ولایت فقیه حرکت کنیم ضربه ای به کشور وارد نمی شود.
فرماندار شیراز در ادامه با تاکید بر توجه به وصایای شهدا اضافه کرد: تا زمانی که ولی فقیه است، به کشور آسیبی نمی نمی رسد.
عالیشوندی از برنامه های ویژه فرمانداری و مسئولان شیراز برای کاهش و رفع معضلات، آسیب های اجتماعی، سکونتگاه های غیررسمی، حاشیه نشینی ها و... در این شهرستان خبر داد.
در این جلسه هادی رضایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز به بیان فعالیت های بسیج دانشجویی در شیراز پرداخت.
انتهای پیام/



 
کد مطلب : ۱۴۱۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما