۰
plusresetminus
ارزنده پس از کسب سهمیه المپیک

خیلی‌ها می‌گفتند دوران من تمام شده است/ می‌خواهم در المپیک کار بزرگی کنم

تاریخ انتشاريکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۵
ملی‌پوش پرش طول دو و میدانی ایران گفت: خیلی‌ها می‌گفتند دوران من تمام شده است اما دوباره شروع کردم و به موفقیت رسیدم.
خیلی‌ها می‌گفتند دوران من تمام شده است/ می‌خواهم در المپیک کار بزرگی کنم
به گزارش "حافظ نیوز" ، در مورد کسب سهمیه المپیک در پرش طول اظهار داشت:فقط باید بگویم خدا کمکم کرد که در این روزهای عزیز بتوانم سهمیه المپیک را بگیرم. پیش از مسابقه و در حین رقابت تنها ذکر علی روی لب‌هایم بود و کمکم کرد. امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من است.
وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط بدنی‌ام بسیار خوب بود. از همه کسانی که برایم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. مربی‌ام، فدراسیون و خانواده‌ام در این راه کمک زیادی به من کرد.
ملی‌پوش پرش طول دو و میدانی ایران گفت: خیلی‌ها می‌گفتند محمد ارزنده دیگر تمام شده است اما دوباره شروع کردم و فدراسیون هم برایمان مربی گرفت.
ارزنده در پاسخ به این سؤال که چگونه می‌خواهد از تجربه قبلی حضورش در المپیک استفاده کند، گفت: من گفته بودم که هدفم کسب سهمیه المپیک نیست بلکه می‌خواهم کار بزرگتری انجام دهم و در المپیک نتیجه خوبی بگیرم. رکوردی که امروز پریدم در المپیک لندن مدال نقره داشت.
وی تاکید کرد: امیدوارم در این روزهای باقیمانده تا المپیک شرایط خوبی فراهم شود. تنها خواسته ما این است که در این مدت آرامش را به ما هدیه کنند و امکاناتی که برای گرفتن یک نتیجه خوب لازم است، فراهم شود.
منبع:فارس
کد مطلب : ۱۴۵۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما