رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران خبر داد

رد پای یکی از نزدیکان رئیس جمهور در انتصاب مدیرعامل بانک رفاه/ فیش‌های حقوقی «صدقی» موجود است

8 تير 1395 ساعت 15:52

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مدیرعامل کنونی بانک رفاه پیش از انتصاب به واسطه مسئولیتش در بانک ملی در دادسرا پرونده سنگینی برایش تشکیل شده بود اما با اصرار یکی از نزدیکان رئیس جمهور و فشارهای وارده این فرد مدیر عامل این بانک شد.


به گزارش "حافظ نیوز" ، ناصر سراج در حاشیه همایش سراسری قوه قضائیه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص فیش‌های حقوقی گفت: اولین بار موضوع در خصوص بانک رفاه کارگران مطرح شد و زمانی که مدیرعامل این بانک، رئیس بانک ملی در گذشته بود، پرونده سنگینی داشت که پرونده‌اش هنوز هم در دادسرا مطرح است.
وی افزود: همان زمان یکی از نزدیکان رییس جمهور اصرار کرد که ایشان بیاید و رئیس بانک رفاه شود، حتی من مخالفت کردم و گفتم که او پرونده سنگینی دارد اما متأسفانه با اصرار و لابی یک مسئول، این فرد رئیس بانک رفاه شد.
وی تصریح کرد: آیا قوه قضائیه می‌توانست کاری بیش از این کند؟ این مسئول الان اینجا بود و من به او گفتم که شما فشار آوردید چرا که هر کس مشکلی دارد هر جایی برود مشکل ایجاد می‌کند، قوه قضائیه باید چه کار کند؟
رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: ایشان ادعا کرده حقوق دریافت نکرده، مگر می‌شود؟ فیش گرفته و به حسابش آمده و تمام فیش‌های حقوقی‌اش موجود است.
سراج در خصوص حکم حبس یکی از مدیران دولتی گفت: این موضوع ربطی به حقوق‌های نجومی ندارد.
وی افزود: ما طبق قانون می‌توانیم مدرک بخواهیم و مدیران هم موظف هستند مدرک ارائه دهند که این مدیر دولتی از ارائه مدرک درخواستی ما خودداری کرد و به همین جهت حکم حبس برایش صادر شد.
منبع:مشرق


کد مطلب: 14588

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/14588/رد-پای-یکی-نزدیکان-رئیس-جمهور-انتصاب-مدیرعامل-بانک-رفاه-فیش-های-حقوقی-صدقی-موجود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir