۰
plusresetminus
کمبود شکر در سپیدان

کام مردم سپیدان شیرین نیست

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
کام مردم سپیدان شیرین نیست
به گزارش حافظ نیوز،باتوجه به فصل گرما ونیاز انسان به نوشیدن مایعات بیشتر دراین فصل ؛نوشیدن شربت می تواند مسکنی باشد برای رفع عطش وکاهش تشنگی .

فصل تابستان باداشتن میوه های تابستانی بازار درست کردن انواع مربا، داغ است اما در حالی که شهروندان سپیدانی چند روزی است به دنبال خرید شکر مغازه به مغازه دنبال آن هستند، نایابی وکمبود شکر در بازار باعث شده عده ای با استفاده ازاین فرصت در بازار اقدام به گرانفروشی شکر کرده و از این راه سود هنگفتی به جیب بزنند.

 عرضه نشدن شکر در بسیاری از مغازه ها و واحدهای صنفی مواد غذایی  شهرستان موجب شده تا اندک مغازه‌دارانی که شکر دارند، ‌آن را بیش از قیمت واقعی به فروش برسانند. ویا بسته های 800تا 900 گرمی را به عنوان یک کیلوگرمی با قیمت بالا تحویل مشتری دهند .

خبرنگار ما برای خرید شکر به تعدادی از سوپر مارکتها و فروشگاه های سطح شهر برای خرید شکر مراجعه می کند که در کمال تعجب آنها از نبود شکر و عرضه آن در بازار خبر می دهند .  

بر اساس این گزارش،با بررسی ها وپرس جو از مغازه داران ومسئولان امر در خصوص گرانی وکمبود شکر در شهرستان اکثریت جوابشان نامشخص بود ومی گفتند که در کل کشور ودراستان هم همین اتفاق افتاده است .
گفتنی است کشور زرخیز ایران اسلامی با دارا بودن زمینهای زیر کشت نیشکر وداشتن کارخانجات تبدیلی در این زمینه می بایست تمهیداتی اندیشیده شود تا در فصلی که مردم نیاز دارند؛ دچار مشکل نشوند .

در این بین برخی هم هستند که ازاین آب گل آلود ماهی های بی شماری صید کردند وبا احتکار وگرانفروشی ره صدساله در کسب وکار رایک شبه طی کردند.
کد مطلب : ۱۴۷۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما