۰
plusresetminus
دادستان عمومی نیریز خبر داد:

کیلوگرم تریاک در نی ریز کشف شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۶
کیلوگرم تریاک در نی ریز کشف شد
رفیعی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی‌ریز گفت: در عصر روزسه شنبه بیست و نهم تیرماه  مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در جاده‌های فرعی به یک خودرو سمند مشکوک می‌شوند.
 رفیعی ادامه داد : پلیس مبارزه با مواد مخدر در راه‌های فرعی سیرجان به رودخور در حالی که خودرو سمند را به طور نامحسوس زیر نظر داشتند متوجه حضور یک پژو٤٠٥ نیز می‌گردند و با زیر نظر گرفتن آنها متوجه ارتباط این دو خودرو با هم می‌شوند.

وی در ادامه بیان داشت : اکیپ فرماندهی عملیات، به خودرو سمند فرمان ایست می‌دهد که توجهی نکرده و فرار می‌کند. دو لاستیک عقب خودرو با شلیک گلوله زده می‌شود، اما خودرو باز هم به فرار ادامه می‌دهد. این بار با ایجاد راه بند، دو لاستیک دیگر خودرو نیز پنچر می‌شود؛ اما خودرو همچنان به فرار ادامه می‌دهد و پس از طی حدود ١٠ کیلومتر سرانجام متوقف می‌شود. جوان٢١ ساله نی‌ریزی داخل خودرو با ٣٨ کیلو و ٥٠٠ گرم تریاک دستگیر می‌شود.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی‌ریز در پایان گفت : همزمان اکیپ عملیاتی دیگر مأموران که خودرو دوم را زیر نظر دارد، به پژو٤٠٥ دستور ایست داده و خودرو دوم را که اسکورت محموله است، مجبور به توقف می‌کند. افراد ٣٢ و ٤٨ ساله داخل خودرو که کرمانی هستند دستگیر می‌شوند. هر دو خودرو توقیف شده و سه متهم دستگیر شده اکنون در بازداشت موقت بسر می‌برند.
کد مطلب : ۱۴۷۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما