۰
plusresetminus
در واپسین ماه های عمر دولت تدبیر و امید؛

چرا فرمانداران برخی شهرستانهای استان فارس تغییر می کنند؟

تاریخ انتشاردوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۱۹
پاسخ به این دو پرسش که چرا در واپسین ماه های عمر دولت یازدهم فرمانداران شهرستانهای فارس تغییر می کنند و هدف از انجام این تغییرات چیست هم اکنون جدی ترین مطالبه و پرسش محافل رسانه ای و سیاسی استان از مسئولان استانداری فارس می باشد.
استانداری فارس
استانداری فارس
حافظ نیوز/ سرویس سیاسی در حالی که کمتر از ده ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باقیمانده، بار دیگر بسیاری از شهرستانهای استان فارس شاهد تغییر و تحول فرمانداران خود هستند.
تغییر و تحولاتی که گرچه حق مسلم و قانونی دولت تدبیر و امید است، اما در این واپسین ماه های باقیمانده به پایان عمر دولت یازدهم می تواند ایجاد شائبه و شبهه کند و البته این تغییرات که تلاش شده بی سر و صدا و به دور از هیاهوی رسانه ای صورت گیرد، چنان گسترده و در برخی موارد سوال برانگیز است که نمی توان بی توجه از کنار آن عبور کرد.
شهرستانهای کازرون، خرم بید، سروستان، فسا و خرامه از جمله شهرستانهایی هستند که فرمانداران آنها تغییر کرده اند و آنچنان که در محافل سیاسی و رسانه ای نقل می گردد، فرمانداران شهرستانهای لار و لامرد نیز در شرف تغییر هستند.
در این میان، شهرستانی چون خرم بید که هنوز هشت ماه از انتصاب فرماندارش بیشتر نگذشته بود، پذیرای فرمانداری جدید شد و علوی فرماندار سابق این شهرستان جایگزین حمیدرضا گرامی فرماندار پیشین و موفق شهرستان کازرون شد.
سلیمان کرمی فرماندار ویژه شهرستان فسا نیز درحالی معارفه شد که محمد جواد جمالی نماینده مردم این شهرستان در خانه ملت در گفتگویی مطبوعاتی با اشاره به موج جدید تغییرات فرمانداران و حرف و حدیث در مورد تغییر برخی مدیران کل گفت: اکثر نمایندگان استان در جریان تغییرات نیستند.
جمالی با بیان اینکه نمایندگان استان با گرایش های مختلف سیاسی از تغییرات بدون هماهنگی و اطلاع، دلخور هستند افزود: نمایندگان استان برای اینکه فضای استان خراب نشود نجابت به خرج می دهند، اما امیدواریم تجدید نظری در این باره صورت گیرد.
به گزارش "حافظ نیوز" گرچه در این روزها در آستانه هفته دولت به سر می بریم و معمولا در چنین ایامی، فرمانداران یکی از پرکارترین روزهای خود را می گذرانند، اما به نظر می رسد استانداری فارس برای انجام چنین تغییراتی عجله فراوانی داشته به نحوی که ترجیح داده این تغییرات پیش از آغاز هفته دولت صورت گیرد و نه حتی پس از آن!
بنابراین، به نظر می رسد پاسخ به این دو پرسش که چرا در واپسین ماه های عمر دولت یازدهم فرمانداران شهرستانهای فارس تغییر می کنند و هدف از انجام این تغییرات چیست هم اکنون جدی ترین مطالبه و پرسش محافل رسانه ای و سیاسی استان از مسئولان استانداری فارس می باشد.
در انتها خاطرنشان می گردد پایگاه مستقل خبری تحلیلی "حافظ" آمادگی دارد پاسخ احتمالی مسئولان محترم را در این باره منتشر نماید.
کد مطلب : ۱۴۹۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
سجادیان
feedback
Russian Federation
سلام. تا زمانی که در استان یک پدر معنوی در حوزه سیاسی و فراجناحی وجود نداشته باشد وضع استان از این بهتر نخواهد شد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
اره واقعا ميشود!!! ميدونين چند نَفَر نُون ميخورن چند تا خونواده