۰
plusresetminus
نامه سردار حسین دهقان خطاب به علی لاریجانی

اظهارات من تضعیف شأن و جایگاه مجلس نبوده است

تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۱
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از سوء تفاهم ایجاد شده تاکید کرد: آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شأن و جایگاه مجلس یا نمایندگان نبوده است، بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.
اظهارات من تضعیف شأن و جایگاه مجلس نبوده است
به گزارش حافظ نیوز،وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از سوء تفاهم ایجاد شده تاکید کرد: آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شأن و جایگاه مجلس یا نمایندگان نبوده است، بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.
 نامه سردار حسین دهقان که امروز - سه شنبه - خطاب به علی لاریجانی منتشر شد، آمده است:
پیرو تذکر و اظهارنظر جناب عالی در جلسه دوم شهریورماه مجلس شورای اسلامی در رابطه با انعکاس نظر اینجانب در مورد کمک به اقدام مشترک ایران – روسیه برای پشتیبانی از جبهه مقاومت در سوریه جهت مقابله با جریانات تروریستی – تکفیری که به نیابت از مثلث آمریکا، عربستان و صهیونیست ها منطقه را ناامن و بی ثبات کرده و دامنه و گستره اقدامات آن ها امنیت جهان را تحت تاثیر قرار داده است، باستحضار می رساند:
1- شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی، مواضع و دیدگاه های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای ملت ما شناخته شده و در تاریخ حیات جمهوری اسلامی ایران به عینیت رسیده است.
2- نمایندگان مجلس، وفق قانون اساسی می توانند از مسایل کشور مطلع شده و در جریان امور قرار گیرند و بحمدالله در دوره مسوولیت اینجانب تعامل و همکاری همه جانبه با مجلس و نمایندگان در بالاترین سطح قرار دارد.
3- ضمن ابراز تاسف از سوءتفاهم ایجاد شده تصریح می گردد آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس و یا نمایندگان نبوده و بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.
وزیر دفاع و پیشتیبانی نیروهای مسلح در این نامه از رییس مجلس خواسته است تا این موضوع را به نحو مقتضی در جلسه علنی مجلس به استحضار نمایندگان برساند.
انتهای پیام
کد مطلب : ۱۴۹۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما