۰
plusresetminus
با حضور معاون رئیس‌جمهور انجام گرفت

گشایش بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثارگران در جنوب کشور

تاریخ انتشارجمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳
با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثارگران فارس در جنوب کشور گشایش یافت.
گشایش بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثارگران در جنوب کشور
به گزارش حافظ نیوز،مدیرکل کمیته امداد استان فارس عصر پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری مُهر که در سالن 9 دی فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شجره طیبه کمیته امداد 22 روز بعد از بیست‌ودوم بهمن‌ماه 57 در نخستین روزهای انقلاب به دستور حضرت امام خمینی (ره) با رویکرد محرومان، نیازمندان و ایتام تأسیس شد.
محمد بذرافشان با اشاره به نهضت ساخت مسکن ایتام و محرومان بیان داشت: در سال گذشته ساخت 2 هزار و 542 واحد مسکن آغاز شد که امید است در سال 95 به 5 هزار واحد برسد.
مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: مُهر به هراندازه که متقاضی تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال داشته باشد، این اداره کل به نیازمندان و محرومان این شهرستان، تسهیلات پرداخت می‌کند و از هرگونه کمکی برای رفع محرومیت دریغ نخواهیم کرد.
وی با اشاره به محرومیت این منطقه تصریح کرد: برای نخستین بار در این استان در حوزه مسائل فرهنگی در راستای افزایش بصیرتی و اعتقادی، اردوهای راهیان احمدی و محمدی برای مددجویان در نظر گرفته شده است و این اداره کل پذیرای مددجویان شهرستان مُهر خواهد بود.
بذرافشان با بیان اینکه چرخش مدیریتی باعث ایجاد انگیزش و نوآوری در دستگاه‌های اجرایی می‌شود عنوان کرد: این نهاد مقدس تنها در خط ولایت حرکت می‌کند و به‌ هیچ‌ وجه اجازه نخواهیم داد که افراد مسؤول در این نهاد وابسته به گرایش‌های سیاسی باشند.
در پایان این مراسم، از خدمات چندساله سید مرتضی علوی رئیس پیشین کمیته امداد مُهر تجلیل و سید محمود علوی به‌عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد.
کد مطلب : ۱۴۹۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما