۰
plusresetminus
امام جمعه لامرد،

هدف همگان خدمت باشد تا کشوری آباد داشته باشیم.

تاریخ انتشارجمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۴
امام‌جمعه لامرد گفت: ایران اسلامی، اصلی‌ترین کشور قربانی تروریسم در جهان است.
هدف همگان خدمت باشد تا کشوری آباد داشته باشیم.
به گزارش حافظ نیوز،حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: شهادت رجایی و باهنر ضربه بزرگی بود و خاطره بسیار تلخی در ذهن مردم عزیزمان به‌جا گذاشت و دشمنان ایران اسلامی، بهترین نیروها و انسان‌های ما را مورد هدف قرار دادند و از بین بردند.
خطیب جمعه لامرد افزود: باید مواظب توطئه‌های دشمنان باشیم چراکه به دنبال این هستند تا همیشه ضربه بزنند و جریان نفاق و فتنه همواره وجود داشته و جبهه استکبار و صهیونیست برنامه‌ریزی می‌کند که چگونه به ما ضربه بزند.
وی گفت: امروز نیروهای خادم در کشورمان کم نیستند و در این هفته دولت باید خدمات را خوب مشاهده کنیم و هدف همگان خدمت باشد تا کشوری آباد داشته باشیم.
امام‌جمعه لامرد با اشاره به اینکه 17 هزار شهید ترور به دست دشمنان جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند خاطرنشان کرد: ایران اسلامی، اصلی‌ترین کشور قربانی تروریسم در جهان است.
همچنین پس از اقامه نماز ظهر و عصر فرماندار این شهرستان نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت بیان داشت: به‌عنوان خدمتگزار مردم، تمام سیاست‌های دولت تدبیر و امید که برگرفته از منویات رهبری است را انجام خواهیم داد و همان سیاست‌ها را با عقل و تدبیر و همراهی و مشاوره بزرگان منطقه، روحانیون، نخبگان و جوانان با اقدامات مؤثر و مفید اجرایی می‌کنیم.
عبدالله حسینی افزود: پیشنهاد‌ها و انتقاداتی که در راستای توسعه شهرستان لامرد باشد را با جان‌ودل می‌پذیریم و هرگز به خود اجازه نمی‌دهیم که بار سنگین دغدغه‌ها بر دوش مردم باشد و در تمام سطوح این شهرستان، استان و کشور خواسته‌های به‌حق مردم را باقدرت دنبال و شفاف نتایج را به مردم ارائه خواهیم داد.
وی بیان داشت: در هفته دولت امسال 40 میلیارد تومان پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان لامرد به بهره‌برداری رسید که از مهم‌ترین آن‌ها گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی‌بر لامرد بود که تلاشمان بر این است که علاوه‌بر حوزه صادرات، بخش واردات نیز در این گمرک راه‌اندازی شود.
حسینی تصریح کرد: راه‌اندازی ستاد ویژه اقتصاد مقاومتی در سطح کشور نشان از اهمیت بسیار مهم این موضوع دارد و در شهرستان لامرد نیز بیشتر امکانات برای تحقق اقتصاد مقاومتی وجود دارد و با هماهنگی‌های صورت گرفته شورای عالی اشتغال استان فارس نیز در این شهرستان تشکیل جلسه خواهد داد.
نماینده عالی دولت در لامرد اضافه کرد: در حوزه مسائل بهداشتی نیز اقداماتی انجام می‌شود که در شأن مردم این شهرستان باشد و در مورد بزرگراه لامرد _ پارسیان استان هرمزگان نیز اخذ اعتبارات دیگر در حال پیگیری است.
وی خاطرنشان کرد: عملکرد ما فراجناحی خواهد بود چراکه این دولت متعلق به همگان و هدفمان توسعه شهرستان لامرد و خدمت صادقانه به مردم است.
کد مطلب : ۱۴۹۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما